حضور صالحی در مشهد به عنوان نماینده هیات دولت در مراسم تشییع سردار سلیمانی

  عراقی‌ها در مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت سنگ تمام گذاشتند. مراسم تشییع پیکر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و سایر شهدای ایرانی و حشدالشعبی که از بغداد و حرمین امامین کاظمین(ع) آغاز شد، با انتقال پیکر شهدا به کربلا و تشییع در بین‌الحرمین با حضور گسترده مردم و مسئولان عراقی ادامه […]

  عراقی‌ها در مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت سنگ تمام گذاشتند. مراسم تشییع پیکر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و سایر شهدای ایرانی و حشدالشعبی که از بغداد و حرمین امامین کاظمین(ع) آغاز شد، با انتقال پیکر شهدا به کربلا و تشییع در بین‌الحرمین با حضور گسترده مردم و مسئولان عراقی ادامه یافت.

قرار بود پیکر شهدا پس از انتقال به ایران در مشهد تشییع شود اما از آنجایی که خوزستان نماد دفاع مقدس است، مردم خوزستان درخواست کردند تا مراسم وداع با پیکر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در این شهر برگزار شود که فرمانده کل سپاه پاسداران نیز با این درخواست موافقت کرد.

به همین دلیل  پیکر شهدای حمله تروریستی آمریکا،  وارد فرودگاه اهواز شد و صدها نفر از مردم و مسئولان لشکری و کشوری استان با حضور در فرودگاه اهواز به استقبال پیکر شهدا رفتند.

هواپیمای حامل پیکر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهانش پس از تشییع باشکوه در اهواز، به سوی شهر مشهد مقدس پرواز کرد.

به گفته سخنگوی سپاه بعد از اتمام مراسم در مشهد، پیکر شهدای مقاومت به تهران انتقال و ساعت ۱۹:۳۰ مراسم وداع با پیکر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهانش در مصلی تهران برگزار می‌شود.