آغاز دومین پویش نجات طبیعت شیراز

بامداد خبر: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: پویش نجات طبیعت برای مقابله با آتش سوزی‌های احتمالی در مراتع، ارتفاعات و باغ های سبز شیراز  و در سه مرحله پیشگیری، آمادگی، مقابله، بازتوانی اجرا می‌شود.  عیدی پور افزود: ۲۴ ایستگاه عملیاتی آتش نشانی برای اجرای این طرح آمادگی کامل دارند.  وی با […]

بامداد خبر: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: پویش نجات طبیعت برای مقابله با آتش سوزی‌های احتمالی در مراتع، ارتفاعات و باغ های سبز شیراز  و در سه مرحله پیشگیری، آمادگی، مقابله، بازتوانی اجرا می‌شود.
 عیدی پور افزود: ۲۴ ایستگاه عملیاتی آتش نشانی برای اجرای این طرح آمادگی کامل دارند.
 وی با بیان اینکه اجرای این پویش پارسال تا حد زیادی بر کاهش آتش سوزی‌های ارتفاعات شیراز تاثیر داشت، افزود: امسال سایر دستگاه‌ها از جمله منابع طبیعی، محیط زیست هم مشارکت دارند و افزون بر ۳ میلیارد تومان تجهیزات به این ایستگاه‌ها تزریق شده است.
 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز بر نقش مهم مشارکت مردم، ثمن‌ها و انجمن‌های مردمی فعال در محیط زیست و کوهنوردان تاکید کرد و افزود: مردم می‌توانند با تماس با شماره ۱۲۵ مناطق پرخطر در ارتفاعات و مراتع شهر شیراز را به آتش نشانی اطلاع دهند.