تداوم طرح توزیع بسته‌های غذایی در استان فارس

بامداد خبر: مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان فارس گفت: تعداد ۴ هزار و ۷۰۰ بسته غذایی رمضانیه بین نیازمندان استان فارس توزیع شد. حسین پورنورعلی ضمن تاکید بر اهمیت انجام کمک‌های مومنانه و دستگیری نیازمندان و اقشار آسیب پذیر، گفت: در قرآن کریم به انفاق و بخشش سفارش فراوان شده است لذا […]

بامداد خبر: مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان فارس گفت: تعداد ۴ هزار و ۷۰۰ بسته غذایی رمضانیه بین نیازمندان استان فارس توزیع شد.

حسین پورنورعلی ضمن تاکید بر اهمیت انجام کمک‌های مومنانه و دستگیری نیازمندان و اقشار آسیب پذیر، گفت: در قرآن کریم به انفاق و بخشش سفارش فراوان شده است لذا ما باید این سنت حسنه را در خود تقویت کنیم تا با دستگیری از افراد کم بضاعت کمتر شاهد فقر و تنگدستی در جامعه باشیم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان فارس با اشاره به تداوم خدمات‌رسانی و رفع محرومیت زدایی، افزود: کمک رساندن به نیازمندان، تجلی کرامت انسانی است که با ترویج این مهم می‌توانیم خود را به رهروان ائمه اطهار و پیامبران نزدیکتر کنیم.

او گفت: در نخستین رزمایش سال جاری تعداد ۴ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی با ارزش بالغ بر ۸۰۰ هزار تومان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان واجد شرایط استان فارس توزیع شد.

پورنورعلی توزیع بسته‌ها را توسط ۲۰۰ گروه جهادی در سطح استان اعلام کرد و گفت: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، سوپ، لوبیا و لپه، روغن، رب گوجه، سویا، ماکارونی است.

این مقام مسئول در پایان اعلام کرد: در سال گذشته نیز به مناسبت ماه مبارک رمضان در قالب رزمایش همدلی توزیع ۸۷۰۰ بسته معیشتی را در دستور کار داشتیم.