تجلیل شهردار شیراز از خدمات آتش‌نشانان

بامداد خبر:شهردار شیراز در نخستین ساعات سال جدید با حضور در ایستگاه‌های آتش‌نشانی شرق و جنوب این کلان‌شهر «شماره ۱۸ واقع در بولوار صنعت و شماره ۶ در بولوار عدالت جنوبی» با آتش‌نشانان شیرازی دیدار و از خدمات نوروزداران بی نوروز تجلیل کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در نخستین ساعات سال […]

بامداد خبر:شهردار شیراز در نخستین ساعات سال جدید با حضور در ایستگاه‌های آتش‌نشانی شرق و جنوب این کلان‌شهر «شماره ۱۸ واقع در بولوار صنعت و شماره ۶ در بولوار عدالت جنوبی» با آتش‌نشانان شیرازی دیدار و از خدمات نوروزداران بی نوروز تجلیل کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در نخستین ساعات سال جدید با حضور در ایستگاه‌های آتش‌نشانی شرق و جنوب این کلان‌شهر «شماره ۱۸ واقع در بولوار صنعت و شماره ۶ در بولوار عدالت جنوبی» با آتش‌نشانان شیرازی دیدار و از خدمات نوروزداران بی نوروز تجلیل کرد.
وی با تبریک عید به خادمان مردم اظهار کرد: برخی افراد با پوشیدن ردای خدمت در برخی مشاغل در هر مقطعی و مناسبتی مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند و این ایثار و خلوص درخدمت به همنوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار و شایسته تکریم است‌.