بازدید شهردار شیراز از ایستگاه های آتش نشانی در اولین ساعات سال نو

بامداد خبر:دکتر اسدی شهردار کلانشهر شیراز  به همراه معاون محترم محیط زیست و خدمات شهری و جمعی از مدیران شهری همزمان با لحظه تحویل سال بر سر مزار شهدای گمنام حضور یافتند و ادای احترام کردند و در اولین ساعات سال نو با آتش نشانان ایستگاه های۱۸ ، ۶ و ۲۴ دیدار کردند.  به گزارش […]

بامداد خبر:دکتر اسدی شهردار کلانشهر شیراز  به همراه معاون محترم محیط زیست و خدمات شهری و جمعی از مدیران شهری همزمان با لحظه تحویل سال بر سر مزار شهدای گمنام حضور یافتند و ادای احترام کردند و در اولین ساعات سال نو با آتش نشانان ایستگاه های۱۸ ، ۶ و ۲۴ دیدار کردند.
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر شهردار شیراز ، طی این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و آرزوی موفقیت در انجام ماموریت های محوله، از تلاش بی وقفه و خدمات شبانه روزی آتش نشانان در راه خدمت به شهروندان شیراز قدردانی کرده و خدمات آنان را قابل تحسین دانست.
وی با اشاره به آماده باش تمام پرسنل سازمان آتشنشانی در ایام نوروز گفت: در شرایطی که اکثریت افراد در روزهای نخست سال و ایام نوروز در کنار خانواده هایشان حضور داشتند، پرسنل زحمتکش سازمان آتش نشانی به منظور مقابله با خطرات و بحران های احتمالی در آماده باش بوده اند.