شهردار کلان‌شهر شیراز نوروز ۱۴۰۳ را تبریک گفت؛

عهد دوباره برای ترسیم شهری شایسته مردم شیراز 

بامداد خبر: محمدحسن اسدی در پیام نوروزی گفت: در آغاز سال نو و تقارن بهار طبیعت و قرآن، بر سر عهد و وفای خود با مردم شیراز، سومین حرم اهل بیت‌(ع) برای ساختن شهری شایسته شهروندان هستیم و تلاش می کنیم با علم محوری، برنامه‌ریزی و تلاش روز افزون، پیشرفت این کلان‌شهر را رقم بزنیم […]

بامداد خبر: محمدحسن اسدی در پیام نوروزی گفت: در آغاز سال نو و تقارن بهار طبیعت و قرآن، بر سر عهد و وفای خود با مردم شیراز، سومین حرم اهل بیت‌(ع) برای ساختن شهری شایسته شهروندان هستیم و تلاش می کنیم با علم محوری، برنامه‌ریزی و تلاش روز افزون، پیشرفت این کلان‌شهر را رقم بزنیم و آینده را با نقش همت و امید ترسیم کنیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمدحسن اسدی در پیام نوروزی گفت: در آغاز سال نو و تقارن بهار طبیعت و قرآن، بر سر عهد و وفای خود با مردم شیراز، سومین حرم اهل بیت‌(ع) برای ساختن شهری شایسته شهروندان هستیم و تلاش می کنیم با علم محوری، برنامه‌ریزی و تلاش روز افزون، پیشرفت این کلان‌شهر را رقم بزنیم و آینده را با نقش همت و امید ترسیم کنیم.
متن پیام شهردار کلان‌شهر شیراز بدین شرح است؛
بسم الله الرحمن الرحمن الرحیم
بهار طبیعت و عید نوروز با طلوع خورشید نخستین روز فروردین‌ماه و با عطر بهارنارنج و شب بو به شیراز می‌رسد. به‌رسم ادب، آغاز سال ۱۴۰۳ و بهار طبیعت را به همشهریان بزرگوارم و تمامی هم‌وطنانم تبریک می‌گویم.
سالی که گذشت پربار بود و سرشار از خدمت، خدمتی بی‌وقفه از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب و اعماق زمین، به گواه آمار و مستندات ۳۹۰ پروژه بااعتبار ۲۵ هزار میلیارد تومان افتتاح و به مردمان این کلان‌شهر تقدیم و ۲۶۹ پروژه بااعتبار بیش از ۵۵ هزار میلیارد تومان کلنگ زنی شد تا با تلاش و همت نیروهای شهرداری، شهری بسازیم در شأن شیراز جنت طراز.
در آغاز سال نو و تقارن بهار طبیعت و قرآن، بر سر عهد و وفای خود با مردم شیراز، سومین حرم اهل بیت‌(ع) برای ساختن شهری شایسته شهروندان هستیم و تلاش می کنیم با علم محوری، برنامه‌ریزی و تلاش روز افزون، پیشرفت این کلان‌شهر را رقم بزنیم و آینده را با نقش همت و امید ترسیم کنیم.
در انتهای کلام و در آستانه سال نو، از درگاه پروردگار متعال برایتان سلامتی، سعادت و سرافرازی را آرزومندم.