ایمنی بیشتر مسافرت های نوروری با افتتاح بیش از ۳۵۰ کیلومتر راه در استان فارس

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی فارس گفت: افتتاح بیش از ۳۵۰ کیلومتر راه که مهمترین آن ابر آزادراه شیراز اصفهان به طول ۲۱۰ کیلومتر تردد مسافران نوروزی را ایمن‌تر می‌سازد.  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، ، محمودرضا طالبان رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی و مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: […]

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی فارس گفت: افتتاح بیش از ۳۵۰ کیلومتر راه که مهمترین آن ابر آزادراه شیراز اصفهان به طول ۲۱۰ کیلومتر تردد مسافران نوروزی را ایمن‌تر می‌سازد.
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، ، محمودرضا طالبان رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی و مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: به دلیل جاذبه‌های گردشگری استان فارس و شیراز سومین حرم اهل بیت همه ساله در ایام نوروز شاهد تردد بسیار بالایی در محورهای مواصلاتی استان فارس هستیم.
وی اضافه کرد: تمام ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان فارس با تلاش و همفکری و همدلی در کنار دیگر دستگاه‌های خدمات رسان برای ارائه خدمات بهتر و ایمن‌تر سفرهای نوروزی هستند.

طالبان خاطرنشان ساخت: هر اقدامی در جهت رضایتمندی مردم و مسافران و کاهش تلفات و تصادفات باید انجام پذیرد.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان فارس اضافه کرد: با توجه به افتتاح ابر پروژه آزادراه شیراز اصفهان و بخشی از بزرگراه جهرم لار و محور فراش بند کازرون و دیگر راه‌های اصلی و فرعی در سال ۱۴۰۲ در محورهای مواصلاتی استان فارس امیدواریم شرایط تردد مسافر تسهیل پیدا کند و شاهد کاهش تلفات تصادفات در طول محورهای استان باشیم.

وی افزود: مجموعه وزارت راه و شهرسازی با همدلی و هماهنگی و با تمام تلاش خود به صورت شبانه روز در کنار مردم هستند تا بتوانند نوروز خوبی را برای مردم رقم بزنند و نهایتاً همه یک هدف داریم و آن خدمت به مردم است.