بر اساس وصیت مرحومه «زهرا سعادت»؛

اهدای منزل شخصی بانوی جاودانه؛ مرحومه «زهرا سعادت» به بیمارستان آنکولوژی امیر

بامداد خبر: بانوی نیک اندیش مرحومه «زهرا سعادت» در وصیت خود و در راستای توسعه بیمارستان آنکولوژی امیر، منزل شخصی اش را به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اهدا کرده است. به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، رییس بیمارستان با اعلام این خبر گفت: مرحومه «زهرا سعادت» موسس بیمارستان آنکولوژی امیر […]

بامداد خبر: بانوی نیک اندیش مرحومه «زهرا سعادت» در وصیت خود و در راستای توسعه بیمارستان آنکولوژی امیر، منزل شخصی اش را به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اهدا کرده است.
به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، رییس بیمارستان با اعلام این خبر گفت: مرحومه «زهرا سعادت» موسس بیمارستان آنکولوژی امیر در زمان حیات خود وصیت کرده است که منزل شخصی اش با هدف حمایت از بیماران مبتلا به سرطان به بیمارستان آنکولوژی امیر واگذار شود.

دکتر «علی امانتی» با اشاره به اینکه بیمارستان امیر در سال ۱۳۸۸ توسط مرحومه «زهرا سعادت» و به یاد فرزندش «امیر حدائق» تاسیس شده است، اضافه کرد: این بانوی نیک اندیش و ایثارگر از تمام دارایی خود گذشته و حتی منزل شخصی خود را که به مساخت ۳۸۰۰ مترمربع در جوار بیمارستان امیر قرار دارد، برای کمک به درمان بیماران مبتلا به سرطان اهدا کرده است.

او با بیان اینکه این اقدام نیک، نام بانو سعادت را بیش از پیش جاودانه کرد، افزود: در مدح و ستایش اقدام نیک این بانوی بخشنده کلمات عاجزند و این بخشندگی هرگز قابل وصف نیست.

رییس بیمارستان آنکولوژی امیر ادامه داد: این بیمارستان پذیرای بیماران مبتلا به سرطان سراسر ایران و به ویژه جنوب کشور است و اکنون فرصت توسعه این مرکز درمانی و ارائه خدمات کامل تر و جامع تر در زمینه تشخیصی و درمانی مهیا شده است.

مدیر بیمارستان امیر نیز این اقدام نیک را تحولی بزرگ در حوزه سلامت بیماران مبتلا به سرطان دانست و افزود: در سال گذشته نزدیک به ۳۶ هزار بیمار به صورت بستری و سرپایی در این مرکز خدمات دریافت کرده اند که توسعه این بیمارستان در ارتقای کمی و کیفی خدمات و نیز افزایش سطح رضایتمندی بیماران نقش به سزایی خواهد داشت.

مهندس «حمیدرضا بدیعی» اضافه کرد: یقین داریم فقدان این انسان شریف، نیکوکار و مکرمه در خانواده خیرین سلامت کم ‌رنگ نخواهد شد و راه روشن مرحومه «زهرا سعادت» همچون گذشته با تمام توان ادامه خواهد یافت./