همکاری شرکت مخابرات و گروه مپنا در زمینه اینترنت اشیاء آغاز شد

بامداد خبر: نشست مشترک مدیران شرکت مخابرات و شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو) برای آغاز رسمی همکاری و تشکیل کارگروه‌های مشترک در حوزه اینترنت اشیاء، امروز پنج‌شنبه هفدهم اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، در این نشست که با حضور مهندس مجید‌ سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات […]

بامداد خبر: نشست مشترک مدیران شرکت مخابرات و شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو) برای آغاز رسمی همکاری و تشکیل کارگروه‌های مشترک در حوزه اینترنت اشیاء، امروز پنج‌شنبه هفدهم اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، در این نشست که با حضور مهندس مجید‌ سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات و معاونان و مدیران ارشد شرکت و دکتر محمدحسین رفان، مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا و مدیران این مجموعه در محل شرکت مکو برگزار شد، راهکارهای استفاده از توان شرکت مکو در زمینه مدیریت نوآوری و توسعه کسب و کار مبتنی بر اینترنت اشیاء، علوم داده و هوش مصنوعی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین در این نشست صمیمی، روش‌های توسعه فعالیت و توانمندسازی شرکت مکو با استفاده از زیرساخت کشوری شرکت مخابرات ایران در حوزه‌های داده و سازمانی و راهکارهای تقویت همکاری دو مجموعه در زمینه‌های دانش‌بنیان و فناوری‌های دیجیتال بررسی شد.

شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو)، یک بنگاه اقتصادی دانش‌بنیان ایرانی است که در سال ۱۳۸۳، در منطقه فردیس کرج تأسیس گردیده است و به‌همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود، در زمینه توسعه، طراحی و ساخت انواع سامانه‌های اتوماسیون و کنترل فرآیندهای صنعتی، فعالیت می‌کند.

فعالیت این شرکت در بخش‌ها و حوزه‌های صنعتی و غیر صنعتی همـچون خانه هوشمند و حمل و نقل هوشمند، مدیریت نوآوری و توسعه کسب و کار مبتنی بر فناوری‌های دیجیتال، اینترنت اشیاء، علوم داده و هوش مصنوعی استوار است.

در نشست امروز، داوود زارعیان، معاون تجاری و خدمات مشتریان؛ رضا خلیلی، معاون شبکه؛ یاسر باقری، مدیرکل توسعه کسب و کار  و عبدالله بیان، مدیر مخابرات منطقه البرز، مهندس سلطانی را همراهی می کردند. / مخابرات منطقه فارس