دستگیری عاملان رعب و وحشت معروف به علی ترافیک و  بلبل درلارستان

بامداد خبرفرمانده انتظامی لارستان از شناسایی و دستگیری عاملین رعب و وحشت و اخلال در نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “سیدمحمد یوسفی” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، بیان کرد: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی با موضوع اینکه ۲ نفر از افراد سابقه‌دار شهرستان اقدام به ضرب و […]

بامداد خبرفرمانده انتظامی لارستان از شناسایی و دستگیری عاملین رعب و وحشت و اخلال در نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “سیدمحمد یوسفی” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، بیان کرد: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی با موضوع اینکه ۲ نفر از افراد سابقه‌دار شهرستان اقدام به ضرب و جرح و ایراد خسارت به اموال خصوصی (خودرو و موتور‌سیکلت شهروندان) نموده و با تهیه عکس و فیلم و بارگزاری در فضای مجازی باعث رعب و وحشت برای مردم شده‌اند که بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی ضمن هماهنگی قضایی تحقیقات خود را آغاز و با افدامات فنی موفق شدند هر دو اراذل و اوباش معروف به علی ترافیک و بلبل را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی لارستان اظهار داشت: اراذل و اوباش ۲۵ و ۳۰ ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به صراحت بر اعمال مجرمانه خود مبنی بر اقدام به ضرب و جرح و ایراد خسارت به اموال خصوصی اقرار و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی زندان شدند.
سرهنگ “یوسفی” با بیان اینکه در سوابق متهمین جرایمی از قبیل حمل موادمخدر، مزاحمت، شرارت، تیراندازی و نزاع و درگیری به چشم می‌خورد، تصریح کرد: پلیس و دستگاه قضایی مصمم هستند با کسانی که نظم و آرامش عمومی شهروندان را خدشه‌دار و باعث سلب آسایش مردم می‌شوند برخورد قاطعانه اعمال کنند؛ چرا که نظم و امنیت شهروندان فهیم و قانون مدار لارستان، خط قرمز پلیس است.