همزمان با سراسر کشور؛

آزمون وکالت قوه قضائیه استان فارس با حضور بیش از ۸ هزار داوطلب برگزار می شود

بامداد خبر:رئیس مرکز وکلا قوه قضائیه فارس از برگزاری آزمون وکالت قوه قضائیه همزمان با سراسر در شیراز و فسا خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، مهرداد ریاحی گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون وکالت قوه قضائیه استان فارس به‌همت سازمان سنجش در شیراز و فسا روز جمعه ۱۸ اسفند ماه ساعت […]

بامداد خبر:رئیس مرکز وکلا قوه قضائیه فارس از برگزاری آزمون وکالت قوه قضائیه همزمان با سراسر در شیراز و فسا خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، مهرداد ریاحی گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون وکالت قوه قضائیه استان فارس به‌همت سازمان سنجش در شیراز و فسا روز جمعه ۱۸ اسفند ماه ساعت ۱۵ تا ۱۸ به صورت همزمان توسط مرکز سنجش برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: این آزمون در شهر شیراز با حضور۸ هزار و ۸۸ داوطلب برگزار خواهد شد که از این تعداد ۳ هزار و ۸۷۵ نفر بانو و ۴ هزار و ۲۱۳ نفر آقا بوده‌اند.
وی افزود: این آزمون در شهرستان فسا نیزبا ۶۱۹ نفر برگزار خواهد شد.
ریاحی اظهار داشت: آزمون مذکور در شیراز در ۱۱ حوزه امتحانی شامل پردیس بین الملل، دانشکده مهندسی شماره یک،دو و سه، دانشکده مهندسی شیمی نفت و گاز، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشکده حقوق و علوم سیاسی، دانشکده الهیات و معارف اسلامی، پردیس علوم، دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اجتماعی برگزار خواهد شد.
وی نتایج آزمون را ۴۵ روز بعد(۶۰ روز کاری) از طریق سایت سنجش اعلام خواهدکرد و گفت: مرجع اصلی اعلام پذیرفته شدگان نهایی آزمون کتبی سازمان سنجش است و مرجع قبولی نهایی پس از طی مراحلاستعلام و تحقیقات و مصاحبه صلاحیت عمومی مرکز وکلا،کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه می باشد.
رئیس مرکز وکلا قوه قضائیه فارس با اشاره به اینکه این آزمون سومین آزمونی است که بعد از تصویب قانون تسهیل برگزار می شود افزود: در آزمون مذکور داوطلبان مطابق قانون تسهیل و بر اساس نمره حد نصاب کسب شده درآزمون قبول یا مردود می شوند.