کاشت ۱۵۰ اصله نهال به یاد شهدای شرکت مخابرات ایران در استان فارس

بامداد خبر: مخابرات منطقه فارس در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شرکت مخابرات ایران و با هدف حفظ طبیعت، هم زمان با فرا رسیدن ۱۵ اسفند ماه ( روز درختکاری)، در یک برنامه هماهنگ همراه با سایر مناطق مخابراتی، اقدام به کاشت ۱۵۰ اصله نهال در سطح استان نمود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی […]

بامداد خبر: مخابرات منطقه فارس در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شرکت مخابرات ایران و با هدف حفظ طبیعت، هم زمان با فرا رسیدن ۱۵ اسفند ماه ( روز درختکاری)، در یک برنامه هماهنگ همراه با سایر مناطق مخابراتی، اقدام به کاشت ۱۵۰ اصله نهال در سطح استان نمود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، روز ۱۵ اسفند ماه مراسم روز درختکاری با حضور مهندس ایزدی، مدیر منطقه، مهندس زمانی، معاون شبکه، همسر شهید مخابراتی، شهید پیشاهنگ و جمعی از مدیران و همکاران، مراسم کاشت ۴۰ اصله نهال در ساختمان اداری و مراکز مخابراتی شهر شیراز برگزار شد.

در این مراسم مهندس ایزدی با اشاره اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به عنوان وظیفه اصلی رهروان آنان،  اظهار داشت: کاشت درخت به نشانه گرامیداشت یاد شهیدان برای مخابرات که از جمله شرکت های مدافع محیط زیست می باشد اقدامی تاثیر گذار و به یاد ماندنی است.

مدیر مخابرات منطقه فارس ضمن گرامیداشت یاد شهید پیشاهنگ از همسر ایشان تقدیر نمود. / مخابرات منطقه فارس