میز خدمت اداره کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز در منطقه دو مطرح شد،

از مصادیق مردمی بودن حاکمیت ایجاد ارتباط مستقیم با مردم است

بامداد خبر: میز خدمت اداره کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز در منطقه دو برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، این میز خدمت با حضور مدیرکل امور حقوقی شهرداری شیراز، عضو شورای اسلامی شهر شیراز و شهردار منطقه دو با استقبال گسترده شهروندان برگزار شد. عضو شورای اسلامی شهر شیراز در این […]

بامداد خبر: میز خدمت اداره کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز در منطقه دو برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، این میز خدمت با حضور مدیرکل امور حقوقی شهرداری شیراز، عضو شورای اسلامی شهر شیراز و شهردار منطقه دو با استقبال گسترده شهروندان برگزار شد.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز در این میز خدمت گفت: یکی از مصادیق مردمی بودن حاکمیت ایجاد ارتباط مستقیم با مردم است که در قالب میزهای خدمت آشکار می شود.
مهندس ابراهیم کمالی با تاکید بر این موضوع که در میزهای خدمت از چارچوب های کلیشه ای برای نمایش مدیران اجتناب می کنیم، عنوان کرد: شورای ششم بر عهد خدمترسانی با مردم پایبند است.وی افزود: چنانچه ارکان نظارتی مانند شوراهای اسلامی شهر و مجلس شورای اسلامی تمایل بیشتری به سمت مردم داشته باشند و از مسئولان مطالبه گری کنند، میزهای خدمت با موفقیت برگزار شده است.او تصریح کرد: همه ما باید به این باور برسیم که حق با مردم است مگر اینکه عکس این موضوع ثابت شود.
مهندس کمالی بیان داشت: در حوزه املاک با قوانین متعددی روبرو هستیم که مشکلات زیادی را برای شهروندان ایجاد کرده است.وی با قدردانی از تلاش ها و حمایت های رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار کلانشهر شیراز در راستای حل مشکلات شهروندان افزود: این میزهای خدمت در مناطق مختلف با هدف حل مشکلات شهروندان برگزار می شود.او در ادامه خواستار مستندات سازی از خدمات ارایه شده در میزهای خدمت شد و بیان داشت: بسیاری از مشکلاتی که در این میز خدمت ها در حال برطرف شدن هستند، سبقه چندین ساله و گاها یک دهه ای دارند.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز اظهار امیدواری کرد تا پایان ماه مبارک رمضان میز خدمت حوزه املاک در تمامی مناطق شهرداری شیراز برگزار شود.
مهندس کمالی از شفافیت به عنوان یکی از مهمترین ارکان شورای ششم یاد کرد و افزود: یکی از مشکلات اساسی در حوزه املاک به عدم راه اندازی کامل سامانه جامعه املاک باز می گردد که امیدواریم تا پایان شورای ششم عملیاتی شود.
مدیرکل امور حقوقی شهرداری شیراز رسیدگی به مطالبات مردمی را از مهمترین رسالت مسئولان ارزیابی کرد.
دکتر قاسم حسن پور فرد برپایی میز خدمت در حوزه املاک را راهگشا توصیف کرد و افزود: گفتگوی بی واسطه مردم با مدیران شهری دارای پیامدهای مثبتی در حوزه افزایش رضایتمندی عمومی و کاهش مشکلات شهروندان است.او با بیان اینکه برگ برنده میزهای خدمت حضور مسئولان مختلف به دور یک میز است، بیان داشت: این همگرایی موجبات ارایه خدمات منسجم به شهروندان و کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها می شود.

شهردار منطقه ۲ شیراز بر ارایه خدمات جهادی به شهروندان و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.
مهندس محمد مقدس زاده در حاشیه این میز خدمت با بیان اینکه تمهیدات اندیشیده در راستای کاهش مشکلات شهروندان موثر واقع شده است، اظهار داشت: تعداد انگشت شماری از مشکلات و گلایه های مطرح شده از سوی شهروندان در این میز مربوط به عملکرد منطقه دو بود که رسیدگی به آنها در دست انجام است.او رضایت شهروندان از ارایه خدمات منطقه دو را ارزشمند ارزیابی کرد و افزود: به منظور پیشبرد بهتر امور و خدمترسانی مطلوب به شهروندان برای هر یک از بخش های مسئول پروژه تعیین شده و مطالبات شهروندان به صورت روزانه پیگیری شده و با ارایه گزارش از سوی کارشناسان صرف مدت یک هفته تعیین تکلیف خواهد شد.وی در ادامه افزود: یکی از پروژه های مهم شهرداری منطقه ۲ در حوزه تملک مربوط به اتصال بلوار هرمزگان به بلوار مدرس است.
شهردار منطقه ۲ شیراز از انجام تملک به متراز شش هزار متر مربع در ضلع جنوبی پروژه سرمایه گذاری بلوار هرمزگان خبر داد و افزود: عملیات ساخت پارکینگ این پروژه در دست انجام است.او با بیان این که تعریض این محور نقش موثری در خدمترسانی به شهروندان دارد، بیان داشت: انجام پروژه اصلاحات هندسی در این محور بدون ایجاد تغییر در ساختمان امور دام جهاد کشاورزی انجام شده است.
به گفته مهندس مقدس زاده با بهره برداری از این پروژه شاهد ایجاد ارزش افزوده دوچندانی در بلوار هرمزگان خواهیم بود.