در جشن مبعث پیامبر رحمت و چهارمین جشن تجلیل از لباس نارنجی های شهرداری مطرح شد:

محمد حسن اسدی: از عهدی که بسته ایم عقب نخواهیم نشست

بامداد خبر: محمد حسن اسدی شهردار کلانشهر شیراز که در آیین مردمی چهارمین جشن تجلیل از لباس نارنجی های شهرو شهرداری شیراز با عنوان «سفیران پاکیزگی» و جشن مبعث پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) و در جمع خیل عظیم پاکبانان سخن می گفت با تبریک عید مبعث به مردم شیراز و گرامی داشت دهه فجر انقلاب […]

بامداد خبر: محمد حسن اسدی شهردار کلانشهر شیراز که در آیین مردمی چهارمین جشن تجلیل از لباس نارنجی های شهرو شهرداری شیراز با عنوان «سفیران پاکیزگی» و جشن مبعث پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) و در جمع خیل عظیم پاکبانان سخن می گفت با تبریک عید مبعث به مردم شیراز و گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت، شیراز هر چه شهر های دیگر دارند را یک جا دارد و این مسوولیت ما را زیاد می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر وی گفت شیراز عنوان پایتخت زیست محیطی کشور های آسیایی  را در اختیار دارد و این به دلیل زحمت شبانه روزی شماست که از صبح تا شب در حال خدمت به این شهر و مردم هستید.

شهردار کلانشهر شیراز  در تشریح فعالیت های عمرانی شهرداری شیراز با ذکر اینکه با تلاش کارکنان شهرداری و سایر مقامات و با همراهی استاندار و نماینده ولی فقیه ،امروز نزدیک به ۵۰۰پروژه را افتتاح و یا کلنگزنی  کرده ایم گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر و در روز گذشته حفاری خط سه متروی شیراز آغاز شد و حد اقل دو ایستگاه مترو تا پایان دهه فجر به بهره برداری  خواهد رسید.

وی با ذکر این که برای افتتاح پروژه های در دست افتتاح شهرداری روز کم می آوریم گفت: بعد ازپایان دهه فجرنیزبا ا فتتاح ها ابر پروژه های شهرداری این روند ادامه خواهد داشت.

اسدی با ذکر اینکه ما مدیون مردم ، شهدا و ایثارگران هستیم یادآور شد که از عهدی که بسته ایم عقب نخواهیم نشست اگرچه تهدیدات و تحریم ها وجود دارد.

وی در ادامه با اعلام اینکه در سه هفته آینده دو اتفاق سرنوشت ساز را پیش رو داریم گفت: شرکت در انتخابات وظیفه است و علارغم  وجود مشکلات و تنگناهای اقاصادی ما در این حوزه وظیفه داریم  .وی یادآور شد که ما در محاصره و جنگ هستیم و باید مقاومت کنیم تا پیروز شویم.

محمود رضایی  معاون امور عمرانی استانداری فارس که در این جشن شرکت کرده بود گفت : به مناسبت دهه پر فروغ فجر پروژه‌های بزرگی  اجرا و تقدیم مردم شده است.

وی همچنین از افتتاح یا کلنگزنی بیش از ۱۰۰۰ پروژه با اعتبار ۳۶هزاررمیلیارتومان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه‌های شامل ایستگاه های مترو و بزرگراه ها ست گفت: عملکرد دستگاه ها مختلف توسط استانداری بررسی شد ، که  در این خصوص شهرداری شیراز خوش درخشید. وی گفت این درخشش نتیجه کار گروهی  ۱۳هزار نفر پرسنل شهرداری و تیم اجرایی شورا و شهرداری شیراز است.

وی همچنین با اشاره به اینکه استاندارفارس در برنامه میان مدت ، چشم اندازخوبی را برای شیراز و فارس پیش بینی و ترسیم کرده اند گفت: بزرگترین پروژه ریلی کشور ، پروژه راه آهن شیراز بوشهر است که طی چهار سال آینده محقق خواهد شد . وی همچنین  از پروژه راه آهن شیراز اهواز محقق خواهد شد له عنوان یک پروؤه تاثیر گذار یاد کرد که  علاوه بر استان برکات زیادی برای شیراز خواهد داشت. وی از لزوم  و فوریت خط انتقال پنجم آب خلیج همیشه فارس به استان فارس خبر داد و گفت : به دلیل  وقوع خشک سالی در سال های ۱۴۰۲و ۱۴۰۳پیش بینی شده است که در کنار مصرف بهینه آب ااین خط انتقال گرهگشای مشکلات فارس و صنایع استان در مشکلات آبی باشد. وی در ادامه با تاکید بر اهمیت کار پاکبانان گفت کار شما از همه این موارد مهمتر است.