پیام تبریک شهردار شیراز به مناسبت عید مبعث پیامبر اکرم(ص) و روز نیروی هوایی

بامداد خبر: شهردار کلان‌شهر شیراز در پیامی فرارسیدن ۲۷ رجب مبعث پیامبر اعظم(ص) و روز نیروی هوایی را به همگان تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمدحسن اسدی در پیامی فرارسیدن ۲۷ رجب مبعث پیامبر اعظم(ص) و روز نیروی هوایی را به همگان تبریک گفت. متن پیام شهردار کلان‌شهر شیراز به این شرح […]

بامداد خبر: شهردار کلان‌شهر شیراز در پیامی فرارسیدن ۲۷ رجب مبعث پیامبر اعظم(ص) و روز نیروی هوایی را به همگان تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمدحسن اسدی در پیامی فرارسیدن ۲۷ رجب مبعث پیامبر اعظم(ص) و روز نیروی هوایی را به همگان تبریک گفت.
متن پیام شهردار کلان‌شهر شیراز به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
عید سراسر نور و سرور بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) را که پیام‌آور اخلاق و مهربانی است به پیشگاه منجی عالم بشریت امام زمان(عج) و عموم مسلمانان جهان به‌ویژه به رهروان صدیق آن حضرت تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
همچنین روز اعلام وفاداری همافران نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی به نهضت مردمی امام خمینی(ره) و نقش آفرینی آنان در شکل گیری انقلاب عزیزمان را گرامی می‌دارم.
امیدوارم در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی همه مردم با یکدلی و رعایت اخلاق و با توجه به سیره و سنت حضرت ختمی مرتبت(ص) در صلح و آرامش زندگی کنند و با دوری از اختلافات و کدورتها و تاسی به سیره امام راحل عظیم‌الشأن و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یکدیگر را به رعایت حال هم توصیه و تکریم همنوعان ترغیب و تشویق کنند، زیرا اسلام دین کامل و آخرین پیامبر برگزیده از سوی خدا، اسوه و نمونه کامل اخلاق انسانی است، بنابراین پیروان و رهروان او که انسانی کامل بود اخلاق، تقوی، مهر و تواضع را سرلوحه کار و عمل و زندگانی خود قرار دهند.