بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی صدرا از نمایشگاه صنعت مالی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری جنوب کشور

بامداد خبر:بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صدرا به همراه معاونین و مدیران شهرداری از نمایشگاه صنعت مالی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری جنوب کشور انجام شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر صدرا به همراه معاونین و مدیران شهرداری ضمن حضور در آیین گشایش نمایشگاه صنعت مالی و فرصت‌های […]

بامداد خبر:بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صدرا به همراه معاونین و مدیران شهرداری از نمایشگاه صنعت مالی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری جنوب کشور انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر صدرا به همراه معاونین و مدیران شهرداری ضمن حضور در آیین گشایش نمایشگاه صنعت مالی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری جنوب کشور از غرفه های نمایشگاه بازدید بعمل آورده و در غرفه سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری صدرا در سالن بهار حضور یافتند.

دکتر پارسایی شهردار صدرا دراین بازدید با تاکید بر اهمیت ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر صدرا به رویکرد این شهرداری‌ در حمایت از سرمایه‌گذاران و رفع موانع و محدودیتهای اداری موجود در راستای اجرای پروژه های مشارکتی اشاره نمودند.

شایان ذکر است که شهرداری صدرا دراین نمایشگاه با ارایه ۱۸ بسته فرصت‌های سرمایه‌گذاری نظیر مجتمع های تجاری ومسکونی ، رستوران وکافی شاپ، بازارچه های محلی و فرآورده های پروتینی، سایت های تفریحی و ورزشی و… به استقبال سرمایه گذاران و علاقمندان به توسعه فعالیت‌های خدماتی و کسب وکار در شهرصدرا رفته است.

غرفه شهرداری صدرا در سالن بهار از یازدهم تا چهاردهم بهمن ماه از ساعت ۱۶الی ۲۱ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس میزبان بازدید کنندگان می باشد.