اجرا و اتمام ۴۵ هزار فونداسیون طرح نهضت ملی مسکن فارس

بامداد خبر: مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: در استان فارس ۴۵ هزار فونداسیون در طرح نهضت ملی مسکن در مرحله اجرا و یا به اتمام رسیده و از نظر تعداد فونداسیون و تعداد پروانه‌های ساختمانی پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان فارس بیشترین میزان را به خود اختصاص داده است. به گزارش  پایگاه خبری […]

بامداد خبر: مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: در استان فارس ۴۵ هزار فونداسیون در طرح نهضت ملی مسکن در مرحله اجرا و یا به اتمام رسیده و از نظر تعداد فونداسیون و تعداد پروانه‌های ساختمانی پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان فارس بیشترین میزان را به خود اختصاص داده است.
به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمودرضا طالبان مدیر کل راه و شهرسازی فارس افزود: تاکنون برای ۹۷ هزار متقاضی واجد شرایط که در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند زمین تامین شده و برای دیگر متقاضیان در تلاش هستیم که زمین تامین کنیم.
وی در خصوص واریز وجه توسط متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن اضافه کرد تاکنون ۷۷هزار متقاضی واریز وجه را انجام داده‌اند و مبلغ واریزی از ۴۰ میلیون تومان تا ۲۰۰ میلیون تومان است که بستگی به پیشرفت پروژه دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس متذکر شد: در شهرهایی که نهضت ملی مسکن به صورت یک یا دو طبقه در حال اجرا است پروژه‌ها از سرعت مناسبی برخوردار و عمدتاً در مرحله اسکلت و سقف هستند و در اوایل سال ۱۴۰۳ آماده افتتاح می‌شوند.
دبیر شورای مسکن استان از صدور پروانه ساختمانی ۵۶ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان فارس خبر داد و گفت: تاکنون برای ۵۶ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن پروانه ساختمانی صادر شده است.