محمدرضاجعفری مدیر روابط عمومی انجمن کورن هول ایران شد

بامداد خبر: یک استان فارسی مدیر روابط عمومی انجمن کورن هول کشور شد .  به گرازش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، به نقل از  روابط عمومی انجمن کورن هول ایران،  طی حکمی از سوی علیرضا غلامیان سرپرست انجمن کورن هول ایران محمدرضا جعفری به عنوان مدیر روابط عمومی انجمن کورن هول ایران منصوب شد در […]

بامداد خبر: یک استان فارسی مدیر روابط عمومی انجمن کورن هول کشور شد .
 به گرازش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، به نقل از  روابط عمومی انجمن کورن هول ایران،  طی حکمی از سوی علیرضا غلامیان سرپرست انجمن کورن هول ایران محمدرضا جعفری به عنوان مدیر روابط عمومی انجمن کورن هول ایران منصوب شد در بخشی از این حکم آمده ، امید است با استعانت از خداوند متعال و همت والای خویش و تشریک مساعی با دیگر اعضاء در امر گسترش و پیشرفت انجمن با رعایت ضوابط و دستورالعمل های مربوطه موفق و پیروز باشید.
کورن هول یک بازی انفرادی و گروهی است که باعث ایجاد هماهنگی عصب و عضله، افزایش تمرکز حواس، حس رقابت و هیجان می‌شود. این بازی به صورت گروهی و انفرادی انجام می‌شود و محدودیت مکانی برای بازی کردن ندارد قوانین آسانی دارد و ابزار بازی قابل حمل است.
ورزش کورن هول در حال حاضر به یکی از بازی‌های حرفه‌ای تبدیل شده است و این بازی در سطح جهانی نیز شناخته شده و در اکثر کشورها به عنوان یک ورزش رسمی شناخته شده است.
یادآوری میشود محمدرضا جعفری سابقه دبیری هیات ورزش های همگانی کلان شهر شیراز ، روابط عمومی هیات ورزش های همگانی شیراز ، روابط عمومی برتر دستگاه های اجرایی در بهزیستی کلان شهر شیراز ، رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس، روابط عمومی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس، رئیس انجمن ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس، روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس و کسب رتبه های برتر کشوری و استانی در ادوار گذشته را در کارنامه خود دارد.