امور سرمایه‌گذاران در فارس تسهیل می‌شود

بامداد خبر: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: امور سرمایه‌گذاران در فارس تسهیل می‌شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمد ثابت اقلیدی در آیین افتتاح پروژه توسعه مجتمع گردشگری سرزمین سبز شیراز گفت: این مجتمع گردشگری یکی از افتخارات استان فارس و کشور است ومی تواند یکی از الگوهای معماری برتر […]

بامداد خبر: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: امور سرمایه‌گذاران در فارس تسهیل می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمد ثابت اقلیدی در آیین افتتاح پروژه توسعه مجتمع گردشگری سرزمین سبز شیراز گفت: این مجتمع گردشگری یکی از افتخارات استان فارس و کشور است ومی تواند یکی از الگوهای معماری برتر مورد توجه و برداشت علمی دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها قرار گیرد چون خلاقیت، نوآوری و ابتکار چاشنی معماری این مجتمع گردشگری شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس در آئین گشایش پروژه توسعه این مجتمع بزرگ گردشگری فارس افزود: خدمت به سرمایه‌گذاران و تسهیل در کار آن‌ها و به حداقل رساندن بروکراسی اداری از اهداف عالیه و مهم‌ترین برنامه‌های ما در اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی فارس خواهد بود تا بتوانیم شاهد توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و جذب سرمایه‌گذاران باشیم.
مجموعه سرزمین سبز صدرا یکی از برجسته‌ترین پروژه‌های گردشگری ایران است. این مجموعه توریستی توسط معمار مشهور ایران مهرداد ایروانیان به اجرا درآمده است. مطالعات اولیه مربوط به اجرای این پروژه گردشگری جنوب کشور، از سال‌های ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۶ انجام و فاز اول پروژه، در هشتم مهرماه سال ۱۳۹۱ هم‌زمان با هفته گردشگری به بهره‌برداری رسید. این مجتمع در سال ۲۰۱۵ در همایش نور و تکنولوژی دبی توانست عنوان پروژه برگزیده خاورمیانه را به خود اختصاص دهد ازجمله امکانات تفریحی این مجموعه می‌توان به شهربازی با وسایل هیجان‌انگیز، سالن سینما، سالن ورزشی مجهز، آب‌نمای موج و نور، سالن برگزاری جشن‌ها، کترینگ، رستوران، سالن همایش‌ها و مراسم‌ها باسن متحرک، مجتمع نمایشگاهی اشاره کرد که در طرح توسعه این مجتمع امروز شاهد بهره‌برداری از مجموعه ورزشی مجهز به سالن بدن‌سازی، مجموعه استخر و سونا و سالن‌های ورزشی در طرح توسعه این مجتمع باشیم.
انتهای پیام /