نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس عنوان کرد:

نمایشگاه گردشگری پارس _ شیراز فرصتی برای معرفی توانمندی‌های فارس به فعالان حوزه گردشگری داخلی و خارجی

بامداد خبر: نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایشگاه گردشگری پارس_ شیراز فرصتی برای معرفی توانمندی‌های فارس به فعالان حوزه گردشگری داخلی و خارجی است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر دکتر جعفر قادری بیان کرد: یکی از ظرفیت‌های استان فارس، گردشگری به ویژه گردشگری تاریخی، طبیعی، مذهبی، علمی، سلامت و […]

بامداد خبر: نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایشگاه گردشگری پارس_ شیراز فرصتی برای معرفی توانمندی‌های فارس به فعالان حوزه گردشگری داخلی و خارجی است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر دکتر جعفر قادری بیان کرد: یکی از ظرفیت‌های استان فارس، گردشگری به ویژه گردشگری تاریخی، طبیعی، مذهبی، علمی، سلامت و …است.
وی تصریح کرد: حتی هوای سالم شیراز خود یک ظرفیت محسوب می‌شود.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی همچنین اشتغال و افزایش درآمد سرانه حاصل از گردشگری در فارس را یکی از مهمترین ظرفیت‌هایی عنوان کرد که باید مدنظر قرار گیرد.
قادری ادامه داد: اقداماتی در فارس از جمله در منطقه ویژه سلامت و دانشگاهی در راستای توسعه ظرفیت هتل‌ها، بیمارستان‌ها، توریسم مذهبی و…در دست اقدام است که می‌تواند بخش عمده‌ای از اشتغال فارس را از این طریق ایجاد کند.
وی خاطرنشان کرد: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس_ شیراز فرصتی برای معرفی توانمندی‌های گردشگری فارس به فعالان حوزه گردشگری داخلی و خارجی باشد.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فارس جزو سه استانی است که معاونت گردشگری و‌ زیارت در ساختار اداری آن نهادینه شده است و این مهم باید به افزایش سهم صنعت گردشگری در تولید و افزایش اشتغال فارس نسبت به استان‌های کمک کند.
وی همچنین اضافه کرد: موانع زیرساختی که در جذب توریست وجود دارد از جمله فرودگاه، راهها و جاده باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه ریلی فارس با بنادر و شهرهای گردشگری از جمله اصفهان و یزد در دستور کار قرار گرفته تا امکان استفاده از مسیرهای زمینی و ریلی برای جابجایی توریست داشته باشیم، گفت: فضاهایی برای واگذاری زمین در منطقه ویژه سلامت وجود دارد که در نمایشگاه گردشگری در راستای سرعت گرفتن فعالیت‌های گردشگری در استان فارس باید مورد توجه قرار گیرد.