پرافتخارترین بانوی ورزشکار استان فارس در مجامع آسیایی :

قدردانی از توجه بانک قرض الحسنه مهر ایران نسبت به افتخارآفرینان میهن

بامداد خبر:سعیده جعفری با تبریک فرارسیدن شانزدهمین سالگرد تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهار داشت: ارج نهادن بر تلاش های ورزشکاران و هنرمندان اقدام نیکویی است که متاسفانه در استان فارس به فراموشی سپرده شده و بانک قرض الحسنه مهر ایران استان فارس در زمره معدود مجموعه هایی است که با دعوت از ورزشکاران […]

بامداد خبر:سعیده جعفری با تبریک فرارسیدن شانزدهمین سالگرد تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهار داشت: ارج نهادن بر تلاش های ورزشکاران و هنرمندان اقدام نیکویی است که متاسفانه در استان فارس به فراموشی سپرده شده و بانک قرض الحسنه مهر ایران استان فارس در زمره معدود مجموعه هایی است که با دعوت از ورزشکاران تلاش های آنها را پاس می دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، او با ارایه پیشینه ای از فعالیت های حرفه ایش بیان داشت: از سال ۱۳۸۸ وارد اردوی تیم ملی جوانان رشته کبدی شدم و طی این سال ها با علاقه و پشتکار فراوان رده های مختلف تیم ملی را پشت سرگذاشتم.

وی با اشاره به افتخاراتی که در معتبرترین آوردگاه های آسیایی موفق به کسب آنها شده است، افزود: در سال ۱۳۹۴ المپیک اینچئون کره جنوبی موفق به کسب مدال نقره شدیم و در مسابقات آسیایی ۲۰۱۵ به مقام برنز آسیا دست یافتیم و در مسابقات المپیک جاکارتا ۲۰۱۸ برای اولین بار در رشته تیمی بانوان موفق به کسب مقام طلای آسیا شدیم.

جعفری شیوع کرونا را به عنوان عاملی برای ضربه زدن به توانمندی های ورزشکاران ارزیابی کرد و افزود: متاسفانه در دوران شیوع کووید-۱۹ تمامی مسابقات تدارکاتی و اردوها لغو شد و درمسابقات المپیک هانگژو ۲۰۲۳ علرغم همه شایستگی ها موفق به کسب مدال برنز شدیم.

این مدرس ورزش با بیان اینکه علاقه خاصی به فارس دارد و همواره از این استان راهی اردوی تیم ملی شده است، بیان داشت: با وجود اینکه در مدتی در یکی از استان های همجوار ساکن هستم، اما همواره از استان فارس در مسابقات حضور یافته و برای مردم فهیم و فرهنگمدار فارس در مسابقات حاضر می شوم.

وی با اشاره به حمایت های اندکی که از او در راستای حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی انجام شده، اظهار داشت: میزان کمک ها و پشتیبانی های اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و هیات کبدی طی سنوات اخیر آنقدر کم و ناچیز بوده که قابل بازگویی نیست.

این ورزشکار طلایی فارس هزینه های قهرمانان ملی را گزاف اعلام کرد و افزود: هزینه های ایاب و ذهاب به اردوی تیم ملی، استفاده از مکمل های ورزشی، حفظ آمادگی برای شرکت در مسابقات آسیایی و مواردی از این دست هزینه های دوچندانی را به ورزشکاران تحمیل می کند که تامین آن برای بانوان ورزشکار بمراتب کار دشوارتری خواهد بود.

او با انتقاد نسبت به این موضوع که بودجه هایی که برای مدال آوران و ورزشکاران ملی درنظر گرفته می شود معمولا به آنها اختصاص نمی یابد، اظهار داشت: در ورزش با بحران مدیریتی روبرو هستیم و این امر سبب شده تا ورزشکاران ملی برای تامین هزینه های ایاب و ذهاب هم با مشکلاتی روبرو شوند.

جعفری خواستار استفاده از مدیران کارآمد در عرصه ورزش شد و اظهار داشت: بعد از بازیهای آسیایی هانگژو هیچ سازمانی به غیر از بانک قرض الحسنه مهر از ما دعوت به عمل نیاورده ست.

وی با اشاره به این موضوع که تمامی نهادها و دستگاه ها در قبال گسترش ورزش، نشاط و شادابی جامعه وظایفی برعهده دارند، اظهار داشت: تعداد ورزشکاران و مدال آوران آسیایی فارس در عرصه ورزش محدود است و متاسفانه مورد بی مهری قرار می گیرند.

او با تاکید بر این موضوع که حمایت از ورزشکاران منحصر به جنبه مادی آن نمی شود، اظهار داشت: چنانچه جایگاه ورزشکاران و افتخارآفرینان میهن را ارج نهاده و از یک عمر تلاش و کوشش آنها در به اهتزاز آوردن پرچم ایران در مجامع بین المللی تقدیر شود، به طور یقین با انگیزه و شور بیشتری مهیای حضور در عرصه های آسیایی خواهند شد.

این ورزشکار ملی پوش تصریح کرد: تکریم ورزشکاران منحصر به جوایز مالی نیست و پاسداشت تلاش های آنها به صورت معنوی نیز نقش ارزنده ای در ارتقا انگیزه قهرمانان دارد.

این ورزشکار طلایی فارس با بیان اینکه از دیرباز در زمره مشتریان وفادار بانک قرض الحسنه مهر ایران بوده است، بیان داشت: حضور و قدردانی از ورزشکاران در آیین سالگرد تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران اقدام ارزنده ای بود که می تواند الگوی مناسبی برای سایر مجموعه ها باشد.

او در بخش پایانی سخنانش با تقدیر از نگاه ویژه مدیران و مسئولان بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان فارس اظهار داشت: با تکریم ورزشکاران، هنرمندان و همه اقشار شاخص جامعه می توانیم الگوی های برتر را پیش روی نوجوانان و جوانان قرار دهیم تا در برابر آسیب های اجتماعی مصون بمانند.

بر اساس این گزارش گفتنی است سعیده جعفری با سه دوره حضور در المپیک آسیایی پرافتخارترین بانوی ورزشکار استان فارس درعرصه آسیایی شناخته می شود.