بهزاد شمس الدینی مدیر شعب استان فارس در سالزور تاسیس مهر ایران در سالروز تاسیس این بانک ؛

ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه ایرانی – اسلامی و تأمین منافع ذینفعان و صیانت از سرمایه‌ها

بامداد خبر:بیست و دو آذر ماه در تاریخ نظام بانکی ایران، سالروز تأسیس بانکی است که در کنار سایر مأموریت‌های محوله با رسالتی متفاوت از سایر بانک‌های کشور قدم به عرصه وجود گذاشت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، در سالروز تأسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت:  ارزش‌آفرینی مستمر برای تأمین منافع […]

بامداد خبر:بیست و دو آذر ماه در تاریخ نظام بانکی ایران، سالروز تأسیس بانکی است که در کنار سایر مأموریت‌های محوله با رسالتی متفاوت از سایر بانک‌های کشور قدم به عرصه وجود گذاشت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، در سالروز تأسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت:  ارزش‌آفرینی مستمر برای تأمین منافع ذینفعان و صیانت از سرمایه‌ها و ایجاد فرهنگ قرض‌الحسنه ایرانی – اسلامی ، نقطه تمایز مأموریت بانک قرض الحسنه مهر ایران است که رسالت مبارک خدمت‌رسانی را بر دوش این بانک نهاده است.
امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف همکارانم در سراسر استان فارس و در سایه‌ی همدلی و وفاق ضمن تحقق چشم‌انداز و اهداف استراتژیک بانک در سالی که مزین به شعار «مهار تورم، رشد تولید» است بتوانیم در حمایت از تولید و شکوفایی اقتصادی کشور به سهم خود گام‌های مؤثری برداریم.
بی شک بزرگترین بانک قرض الحسنه با تکیه بر قابلیتهای فراوان و متنوع خود می تواند در مسیر خودکفایی، استقلال اقتصادی کشور و خدمت رسانی به تمامی اقشار جامعه به ویژه در سال مهار تورم و رشد تولید گام بردارد، چرا که خدمت رسانی به ملت شریف ایران بزرگترین افتخار و جلب رضایت پروردگار از بالاترین فرایض می باشد.
اینجانب فرارسیدن ۲۲ آذر ماه، سالروز تأسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران را حضور یکایک اعضای خانواده بانک در استان فارس، صمیمانه تبریک و شادباش می‌گویم.
امید است با عزمی راسخ و پایبندی به مشتری‌مداری بتوانیم با لطف خداوند متعال بیش از پیش در مسیر خدمت‌گزاری و تحقق اهداف بانک گام برداریم.

بهزاد شمس الدینی/مدیر شعب استان فارس