خنگوی شهرداری شیراز در شانزدهمین گزارش هفتگی عملیات آسفالت اعلام کرد؛

آسفالت‌ بیش از ۳۰ هزار مترمربع معابر طی هفته شانزدهم در شیراز

بامداد خبر:سخنگوی شهرداری شیراز با بیان اینکه اجرای آسفالت در یازدهمین مرحله جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز از ۱۶ مردادماه آغازشده است، گفت: در طول هفته شانزدهم، ۳۰ هزار و ۳۰۴ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۳ هزار و ۷۸۸ تن آسفالت شده است. به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، رضا جاویدی در […]

بامداد خبر:سخنگوی شهرداری شیراز با بیان اینکه اجرای آسفالت در یازدهمین مرحله جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز از ۱۶ مردادماه آغازشده است، گفت: در طول هفته شانزدهم، ۳۰ هزار و ۳۰۴ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۳ هزار و ۷۸۸ تن آسفالت شده است.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، رضا جاویدی در خصوص آسفالت معابر سطح شهر اظهار کرد: یازدهمین گام از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز که از روز دوشنبه ۱۶ مردادماه جاری با ۶ میلیون مترمربع آسفالت و اعتبار بالغ‌بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان شروع‌شده، طی برنامه دوساله انجام می‌شود.

سخنگوی شهرداری شیراز با اعلام میزان آسفالت انجام‌شده در هفته شانزدهم از جهش عمرانی اعلام کرد: در هفته گذشته، ۳۰هزار و ۳۰۴ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۳ هزار و ۷۸۸ تن آسفالت شده است.

وی در ادامه به تفکیک جزئیات و مساحت معابری که لکه‌گیری، تراش و ترمیم، روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی و روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده، پرداخت و گفت: تراش و ترمیم در کمربندی جنوب و روکش آسفالت در معبر خاکی بولوار مولوی از پروژه‌های عمرانی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۲، ۶، ۹ صورت گرفته است.

این مقام حوزه ارتباطات مدیریت شهری شیراز بیان کرد: روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی در کوچه۹ کسری،کوچه ۱۹ بولوار جمهوری در منطقه۳، فرعی های خیابان رسالت در منطقه۴، کوچه ۳ شهید فیروز زاده و کوچه۱ شهید رضایی و بولوار گل محمدی و کوچه ۳٫۲ فجر شرقی در منطقه ۹، فرعی های شهرک بزین در منطقه ۱۰ انجام‌گرفته است.

روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده (خاکی) در خیابان جنب بوستان مادر در منطقه ۵ و بولوار مولوی از پروژه‌های عمرانی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز نیز انجام‌شده که سخنگوی شهرداری شیراز به آن اشاره کرد.

جاویدی گفت: طی ۱۶ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، در یازدهمین گام جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز، تاکنون ۷۶۸ هزار و ۴۴۹ مترمربع از معابر مناطق این کلان‌شهر با میزان ۹۶ هزار و ۳۷۵ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.