درگيري مسلحانه در "چهارراه زند" شيراز

سارق مسلح سابقه دار توسط پلیس به هالکت رسید

بامداد خبر: فرمانده انتظامی استان گفت: سارق مسلحی که ظهر امروز به ایست پلیس توجه نکرده و به سمت ماموران انتظامی اقدام به تیراندازی کرد توسط پلیس به هالکت رسید. سردار “رهام بخش حبیبی” در گفتوگو با خبرگزاری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ظهر امروز پنجم آذرماه ماموران انتظامی حین گشتزنی در […]

بامداد خبر: فرمانده انتظامی استان گفت: سارق مسلحی که ظهر امروز به ایست پلیس توجه نکرده و به سمت ماموران انتظامی اقدام به تیراندازی کرد توسط پلیس به هالکت رسید.
سردار “رهام بخش حبیبی” در گفتوگو با خبرگزاری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ظهر امروز پنجم آذرماه ماموران انتظامی حین گشتزنی در چهارراه زند شیراز به یک سواری پژو ۴۰۵ که با ۲خودرو شهروندان تصادف کرده و در حین فرار بود ایست داده که راننده شروع به تیراندازی به سمت ماموران انتظامی و شهروندان میکند و متاسفانه در این ماجرا یک نفر عابر پیاده مجروح می شود.
وی افزود: در حین تیراندازی ماموران انتظامی ضمن رعایت قانون به کارگیری سلاح ضارب را مجروح و وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان کرد: فرد ضارب که دارای سوابق متعدد از جمله سرقت مسلحانه، آدم ربایی، تحصیل مال نامشروع و … میباشد به بیمارستان اعزام و در آنجا فوت می کند.
سردار “حبیبی” با اشاره به اینکه خوشبختانه حال عمومی عابر پیاده مطلوب، میباشد: گفت: امنیت در شهر شیراز و محل حادثه به طور کامل برقرار و ترافیک روان میباشد.
این مقام انتظامی به افراد هنجارشکن و مخالن نظم و امنیت هشدار داد که استان فارس محل ناامنی برای آنان میباشد و پلیس برابر قانون به شدت با انان برخورد میکند.