ایمانیه استاندار فارس خبر داد :

برگزاری نهمین اجلاسیه مشترک اقتصادی ایران و قطر آذرماه سال جاری در شیراز

بامداد خبر:ایمانیه استاندار فارس در جمع خبرنگاران حوزه اتاق بازرگانی گفت: نهمین اجلاسیه مشترک اقتصادی ایران و قطر آذرماه سال جاری در شیراز برگزار خواهد شد . وی یادآور شد که با در نظر گرفتن این موضوع که اغلب ایرانیان ساکن در کشور قطر اهل استان فارس هستند از وزیر نیرو درخواست شد تا فارس […]

بامداد خبر:ایمانیه استاندار فارس در جمع خبرنگاران حوزه اتاق بازرگانی گفت: نهمین اجلاسیه مشترک اقتصادی ایران و قطر آذرماه سال جاری در شیراز برگزار خواهد شد . وی یادآور شد که با در نظر گرفتن این موضوع که اغلب ایرانیان ساکن در کشور قطر اهل استان فارس هستند از وزیر نیرو درخواست شد تا فارس به واسطه این ظرفیت و به نمایندگی از وزارت نیرو برگزار کننده این همایش و اجلاسیه مشترک باشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، استاندار فارس یادآور شد که در جهت برگزاری بهتر این برنامه ظرفیت استانداری فارس در کنار بخش خصوصی و اتاق بازرگانی قرار خواهد گرفت تا به برگزاری بهتر این برنامه کمک شود.
وی گفت: در این همایش سرمایه گذاری محور ۱۲۰ نفر از تجار، بازرگانان و مسئولان اقتصادی ازکشور قطر حضور خواهند یافت که قطعا بر آینده اقتصادی استان موثر خواهد بود.
وی در مورد ایجاد موقعیت سرمایه گذاری در استان گفت : از اتاق بازرگانی درخواست داریم راه کارهایی بجز وام بانکی را برای توسعه سرمایه گذاری به استانداری معرفی کند .استاندار فارس همچنین خواستار مشارکت جهت تامین منابع سرمایه گذاری شد.
ایمانیه گفت: با کار خبری خوب رسانه های فارس در سفر ریاست جمهوری به استان فارس ، امروز فارس در چشم غیر فارسی ها در جایگاه مناسب تری قرار دارد. وی همچنین یاد آور شد که ان چیزی که به عنوان گره های کار مطرح شده نیز همان مواردی بوده که باید توسط رسانه ها اسیب شناسی می شده است.
استاندار فارس با ذکر این که در حوزه ارسال محموله های صادراتی به عنوان بار کنار مسافر رتبه اول کشور هستیم گفت : در فرودگاه شیراز علارقم همه مصوبات موضوع کارگو عملی نشده است.
وی یاد آور شد که در کشورهایی که به آنها پرواز مستقیم وجود دارد ، به صادرات خوب با ارز اوری مناسب رسیده ایم.