«طوفان الاقصی» صفحه ای نو در دفتر  مقاومت مردم فلسطین

بامداد خبر:در ساعات گذشته تحولاتی در سرزمین های اشغالی رخ داده است که در باور خوش بین ترین افراد اگاه به تحولات محور مقاومت  هم نمی گنجید . رخدادهایی که در ساعات نخست ، چنان ضربه ای به سیستم اطلاعاتی رژیم صهیونیستی زده است که تا مدت ها سر گیجه ان را از یاد نخواد […]

بامداد خبر:در ساعات گذشته تحولاتی در سرزمین های اشغالی رخ داده است که در باور خوش بین ترین افراد اگاه به تحولات محور مقاومت  هم نمی گنجید . رخدادهایی که در ساعات نخست ، چنان ضربه ای به سیستم اطلاعاتی رژیم صهیونیستی زده است که تا مدت ها سر گیجه ان را از یاد نخواد برد  .تصاویر سوختن خودروهای تازه ترخیص شده در بندر عسقلان و اسرای شهرک نشین مبهوت همه از ضربه اطلاعاتی و رزمی مهلک حماس به ارتش و دولت اسرائیل خبر می داد ، موضوعی که با اعلان  ورود  گروه فتح به معرکه رنگ و بویی تازه تر نیز پیدا کرد.

حملات اخیر که در پاسخ به حتک حرمت مسجد القصی و زنان معتکف در ان انجام شد یکی از کاری ترین ضربه ها به  اعتبار اطلاعاتی رژیم صهیونیستی  برآورد می شود ، محمد ضیف فرمانده میدانی مقاومت ( گردان های قسام) هم از هشدار رهبران مقاومت به شهرک نشینان برای عدم تجاوز به ساحت اماکن مقدس مسلمانان خبر داده و دلیل دور تازه درگیری ها را عدم پایبندی متجاوزین صهیونیست به این هشدار ذکر کرد و گفت ؛ امروز روزیست که پرچم ها در ایران ، سوریه و لبنان  متحد می شود. رهبران حماس  هم درخواست کرده اند که هر کس اسلحه دارد امروز  همان روزیست که باید آن را بیرون بیاورد.

پس از مدت ها که همه محور مقاومت را به عدم واکنش به اقدامات رژیم صهیونیستی محکوم می کردند،  حرکت بی پروای نیروی زمینی حماس در شهرک های نزدیک نوار غزه اقدامی بی سابقه  در واکنش به جنایات اسرائیل خصوصا در دولت افراطی  نتانیاهو محسوب می شود. جالب این‌ که این فرماندهان همان هایی بودند که سیستم های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی انها را به ترور تهدید کرده بود.

دیدن تانک های مرکاوا در حال سوختن، ایستگاه های پلیس و پایگاههای تسخیر شده ارتش اسرائیل در جنوب سرزمین های اشغالی همه یک روز پس از ان رخ می دهد که رهبر انقلاب به سیاست مداران کشورهای منطقه خصوصا انها که سودای سازش داشتند یاد اوری کردند که “روی اسب بازنده شرط بندی نکنند”.

امار بیش از پانصد کشته و زخمی (تا این لحظه) از ارتش عبری به همراه ،چند هزار راکت پرتاب شده به سمت شهرک ها  وصدها اسیر که گویا ژنرال نمرود آلونی فرمانده لشکر ویژه ارتش اسراییل معروف به (نیروی عمق)  که در خواب دستگیر شد نیز  بین آنهاست ، برگ برنده  ای است که در روزهای آینده  توسط حماس و محور مقاومت در جهت آزاد ساری  اسرای  فلسطینی رو خواهند شد .  ضربه ای که در کنار خسارت سنگین نظامی ، زیرساختی و امنیتی برای اسرائیل سیاست داخلی اسرائیل را دچار چالش های جدی خواهد کرد . فاجعه ای که  وزیر جنگ  این رژیم را بر ان داشت تا در حرکتی از سر درماندگی بگوید به زودی عملیات ما را در تهران خواهید دید جایی که سر مار در انجاست. این یک چالش استرانژیک و بزرگترین رخداد امنیتی در اسرائیل است موضوعی که به حتم با جانفشانی اهالی جغرافیای مقاومت خدشه جدی بر پیکره سازش در منطقه وارد خواهد کرد زیرا اگر چه حاکمان منطقه وابسته و بی اختیار هستند اما آنچه بر منطقه حکم می راند روح بیدار ملت های آزادی خواه و ظلم ستیزیست که در راستای احقاق حقوق مردم فلسطین بساط سازش را بر هم خواهند زد.