سه کشته و ۵مصدوم بر اثر برخورد زانتیا با تیر چراغ برق در کمربندی دراک  

 بامداد خبر: در تاریخ ۲۷ شهریور ماه ساعت ۲۳:۳۶ ، طی تماس با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی‌ آتش نشانی شیراز در جریان این حادثه قرار گرفت و بلافاصله آتش نشانان ایستگاهای ۴ فرهنگ شهر را به محل حادثه در کمربندی دراک اعزام کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، در این حادثه یک دستگاه […]

 بامداد خبر: در تاریخ ۲۷ شهریور ماه ساعت ۲۳:۳۶ ، طی تماس با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی‌ آتش نشانی شیراز در جریان این حادثه قرار گرفت و بلافاصله آتش نشانان ایستگاهای ۴ فرهنگ شهر را به محل حادثه در کمربندی دراک اعزام کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری زانتیا به علت نامعلوم از مسیر اصلی خود خارج و به تیر چراغ برق برخورد میکند.
بر اثر این حادثه راننده و سرنشینان زانتیا که ۸ نفر بودند در داخل خودرو محبوس شده بودند که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی نجات ، افراد گرفتارشده را با همکاری عوامل اورژانس که متاسفانه ۳ نفر از آنها فوت و ۵ نفر مصدوم شده بودند را خارج کرده، و مصدومین برای انجام اقدامات درمانی توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
همچنین بنابر این گزارش آتش نشانان بی درنگ پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن سازی کامل محل حادثه ،قطع سیستم برق خودرو و پاکسازی محل از حریق احتمالی با توجه به نشت بنزین از خودرو، اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند.