پیام تبریک شورای اسلامی شهر شیراز به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

بامداد خبر: پیام تبریک شورای اسلامی شهر شیراز به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامیروابط عمومی روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز در پیامی، سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل است: «بسم‌الله الرحمن الرحیم» مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى […]

بامداد خبر: پیام تبریک شورای اسلامی شهر شیراز به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامیروابط عمومی

روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز در پیامی، سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.
متن این پیام به شرح ذیل است:
«بسم‌الله الرحمن الرحیم»
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند (سوره احزاب؛ آیه ٢٣ )
اگر روزی اسراء برگشتند و من نبودم، سلام مرا به آنها برسانید و بگویید خمینی در فکرتان بود. امام خمینی(ره)
بیست و ششم مردادماه ١٣٩۶، ملت قهرمان ایران شاهد حضور آزادگان سرافرازی بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان ها و اسارت گاه های رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند؛ یاد آور ایامی است پر از شور و شادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی که عطر شهیدان را با خود داشتند.

بی‌تردید یکی از این روزهای ماندگار که هیچ‌گاه از ذهن و دل ملت ما فراموش نخواهد شد، روز بازگشت سرافراز آزادگان عزیز  به میهن اسلامی است.
آزادگان در طول جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، پیام آوران انقلاب بودند و غریبانه و مظلومانه در میان کینه توزی دشمنان و تلخ کامی دوران اسارت، صدای آزادی و استقلال وطن را سر دادند؛ استوارمردانی بصیر که با جهاد و دفاع از ارزش‌های الهی، اسلامی و انقلابی، سالیان طولانی، رنج ایام اسارت را به جان خریدند و استوار و سرافراز بر عهد خویش با پروردگار و با بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و ملت شریف ایران ایستادند و پیروزمندانه به آغوش میهن پرافتخار خویش بازگشتند.
فرارسیدن ۲۶ مرداد ماه، سالروز بازگشت آزادگان عزیز و سرافراز به میهن اسلامی را به عموم مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز به خصوص ازادگان شهرستان شیراز تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه قادر متعال برای این عزیزان سرافراز، آرزوی توفیق روز افزون مسالت داریم.
بی‌گمان عنایت خاصه الهی مشمول این مؤمنان صدیق شده است و شأن و جایگاه رفیع آزادگان ارجمند در قلب و روح ملت ایران جاودانه خواهد بود.