عزم شهرداری برای ارائه خدمتی ماندگار

اختصاص ماهانه ۳ هزار تن آسفالت به طرح جهش آسفالت در منطقه ۴ شیراز

بامداد خبر: شهردار منطقه چهار از اجرای طرح بزرگ جهش آسفالت در سطح منطقه در راستای یازدهمین برنامه از جهش عمرانی شهرداری شیراز خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، حسام الدین اسد زاده اظهار داشت: مطابق دستور دکتر اسدی شهردار شیراز، در این برنامه ۲ ساله در قالب و اولویت ۱- معابر […]

بامداد خبر: شهردار منطقه چهار از اجرای طرح بزرگ جهش آسفالت در سطح منطقه در راستای یازدهمین برنامه از جهش عمرانی شهرداری شیراز خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر ، حسام الدین اسد زاده اظهار داشت: مطابق دستور دکتر اسدی شهردار شیراز، در این برنامه ۲ ساله در قالب و اولویت ۱- معابر خاکی ۲- تراش و ترمیم و لکه گیری ۳- روکش آسفالت روی معابر قدیمی به میزان ۶ میلیون مترمربع آسفالت و اعتبار بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال صورت می‌گیرد.
شهردار منطقه چهار شیراز گفت: با توجه به وسعت منطقه چهار در کل مناطق شهرداری شیراز ۱۱ درصد از کل میزان آسفالت در این برنامه را به خود تخصیص داده است که به میزان ۲۶هزار و ۸۰۰ تن آسفالت در مناطق هدف منطقه که به تصویب رسیده است، انجام خواهد شد.
وی افزود : این پروژه عمرانی طی برنامه ۲ ساله با برنامه های مشخص روزانه ۱۳۶ تن و ماهیانه ۳۰۰۰ تن عملیات آسفالت، توسط کارکنان و پیمانکاران خدوم در شهرداری منطقه ۴ انجام می گیرد.
و در پایان اسد زاده خاطر نشان کرد : امید است با توجه به اینکه پروژه عمرانی آسفالت معابر از جمله درخواست های اصلی اهالی ساکن در مناطق شهرداری شیراز است با انجام آن بتوانیم رضایت مندی ساکنین محترم و در نهایت رضایت خداوند متعال را کسب نمائیم.