استاندار فارس در آیین بزرگداشت روز خبرنگار:

اهالی رسانه نقدهای کارشناسانه با پیشنهاد ارایه دهند

بامداد خبر:استاندار فارس با اشاره به نقش مهم اهالی رسانه در امیدآفرینی و مطالبه‌گری گفت: انتظار می‌رود خبرنگاران برای بهبود شرایط، نقدهای منصفانه و کارشناسانه همراه با پیشنهاد ارایه دهند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمد هادی ایمانیه، سه شنبه شب در آیین بزرگداشت روز خبرنگار در تاار حافظ اداره کل فرهنگ و […]

بامداد خبر:استاندار فارس با اشاره به نقش مهم اهالی رسانه در امیدآفرینی و مطالبه‌گری گفت: انتظار می‌رود خبرنگاران برای بهبود شرایط، نقدهای منصفانه و کارشناسانه همراه با پیشنهاد ارایه دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمد هادی ایمانیه، سه شنبه شب در آیین بزرگداشت روز خبرنگار در تاار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، با گرامیداشت یاد شهدای عرصه خبر به ویژه شهید محمود صارمی رییس دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف افغانستان افزود: خبرنگاران استان با هم اندیشی با یکدیگر، شاخص های اثرگذار را استخراج کنند بنویسند و بر اساس آن به عملکرد مدیران نمره دهند تا مشخص شود که کدام مدیر پاسخگو است، در جهت حل مشکلات مردم تلاش می کند و آمار صحیح ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: رسالت رسانه ها ایجاد امید برای مردم و در کنار آن مطالبه‌گری از مدیران است تا مسئولان را وادار به حضور در صحنه و عمل به وظایف خود کنند.

استاندار فارس اظهار کرد: امید آفرینی برای جامعه و در بین مردم و مطالبه گیری از مدیران کمک می‌کند که روحیه نشاط و پویایی در مردم به ویژه جوانان و نوجوانان افزایش یابد.

وی با قدردانی از تلاش‌های یک سال گذشته خبرنگاران استان فارس گفت: از خبرنگاران استان انتظار داریم که با توجه به عشقی که به کشور و اعتقادات خود دارند، با وجود همه کمبودها و کاستی‌ها، همچنان محکم در صحنه باشند و ما نیز امیدواریم بتوانیم در حد توان در کنار خبرنگاران باشیم.

ایمانیه افزود: از تمامی امکانات و ظرفیت ها برای حل مشکلات خبرنگاران در زمینه امنیت شغلی، بیمه و مسکن و بهبود معیشت این قشر کوشا و سخت کوش استفاده خواهیم کرد.

هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در افغانستان در تقویم رسمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.