مدیر عامل آبفا فارس:

طی ۴ ماه گذشته، بیش از ۶۸۰۰ مورد اتفاقات آب شرب در تأسیسات آبرسانی شهرستانهای فارس رفع شده است

بامداد خبر:مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس از رفع بالغ بر ۶۸۰۰ مورد حادثه آب در خطوط انتقال و شبکه های توزیع آب شرب شهرها و روستاهای استان طی ۴ ماهه ی نخست سال ۱۴۰۲ خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، دکتر علی جان صادق پور مدیرعامل این شرکت در همین رابطه […]

بامداد خبر:مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس از رفع بالغ بر ۶۸۰۰ مورد حادثه آب در خطوط انتقال و شبکه های توزیع آب شرب شهرها و روستاهای استان طی ۴ ماهه ی نخست سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، دکتر علی جان صادق پور مدیرعامل این شرکت در همین رابطه گفت: یکی از رویکردهای مهم شرکت آبفا فارس در حوزه ی خدمت رسانی ، تعمیر و نگهداری تأسیسات آبرسانی جهت ارائه ی خدمات مستمر می باشد که به فضل الهی در ماه های گذشته تلاش همکاران در شهرستان های استان فارس جهت نیل به این مهم مثمر ثمر بوده است. در همین راستا طی ۴ ماهه ی اول سال جاری به همت مأمورین حوزه ی بهره برداری و رفع اتفاقات بیش از ۶۸۰۰ مورد حادثه آب در خطوط انتقال ، شبکه های توزیع و سایر تأسیسات آبرسانی در کمترین زمان ممکن مرتفع گردید. به طوری که هم استانی های شریف با کمترین وقفه در آبرسانی مواجه گردیدند.
وی در همین خصوص بیان داشت: در ۴ ماه نخست سال جاری با همت و تلاش شبانه روزی همکاران ما در واحد های رفع اتفاقات آب در شهرستان های استان، افزون بر ۲۶۰۰ مورد اتفاقات در تأسیسات آب شرب روستاها و طی همان بازه ی زمانی قریب به ۴۲۰۰ مورد در ۱۱۷ شهر استان رفع گردیده است.
وی در پایان با یادآوری اینکه هم استانی های عزیز در شهرها و روستاهای استان می توانند در صورت مشاهده ی هرگونه حادثه و اتفاق در خطوط انتقال، شبکه های توزیع و انشعابات آب، در هر ساعتی از شبانه روز با شماره ی ۱۲۲ تماس حاصل نموده و شرح حادثه را گزارش نمایند، اطمینان داد: مردم اطمینان داشته باشند که مأمورین رفع حوادث این شرکت در تمامی شهرستان های استان همواره آماده ی حضور در محل حادثه و رفع اتفاق مورد نظر در کمترین زمان ممکن می باشند.