بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از مدرن‌ترین کارخانه آلومینیوم ایران در منطقه ویژه اقتصادی لامرد

دستور به بازرس کل استان فارس برای پیگیری رفع مشکلات این کارخانه بامداد خبر:رئیس سازمان بازرسی کل کشور، از کارخانه آلومینیوم جنوب در شهرستان لامرد بازدید کرد. به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، دکتر خدائیان در جریان سفر به شهرستان لامرد از کارخانه آلومینیوم جنوب در این شهرستان بازدید کرد. وی یکی از اولویت […]

دستور به بازرس کل استان فارس برای پیگیری رفع مشکلات این کارخانه

بامداد خبر:رئیس سازمان بازرسی کل کشور، از کارخانه آلومینیوم جنوب در شهرستان لامرد بازدید کرد.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، دکتر خدائیان در جریان سفر به شهرستان لامرد از کارخانه آلومینیوم جنوب در این شهرستان بازدید کرد.

وی یکی از اولویت های سازمان بازرسی کل کشور را شناسایی و حل مشکلات حوزه تولید دانست.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه قوانین مهمی در راستای حمایت از تولید وجود دارد، اظهار کرد: این سازمان به دنبال رفع موانع تولید است بنابراین ضرورت دارد که دستگاه ها به وظایف خود در خصوص حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری عمل کنند.

دکتر خدائیان در جریان بازدید از کارخانه آلومینیوم جنوب به بازرس کل استان فارس دستور داد رفع مشکلات این کارخانه در حوزه تامین برق و اراضی را از دستگاه‌های متولی پیگیری کند.

رئیس سازمان بازرسی همچنین از نیروگاه غدیر لامرد بازدید کرد و در جریان وضعیت این پروژه قرار گرفت.

بنابراین گزارش شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب یا سالکو، مدرن‌ترین کارخانه آلومینیوم ایران است که در منطقه ویژه اقتصادی شهرستان لامرد در جنوب استان فارس قرار دارد.