اجرای فاز دوم لوله‌گذاری محور دروازه قرآن/ اعلام محدودیت های ترافیکی

بامداد خبر:رئیس پلیس راهور شیراز از اجرای فاز دوم لوله‌گذاری محور دروازه قرآن از ساعت ۲۰ شب گذشته خبر داد و گفت: با توجه به ایجاد دولاین مسیر ورودی و خروجی با عرض کم شاهد افزایش بار ترافیکی در این مسیر خواهیم بود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، سرهنگ حمید کریمی از اجرای […]

بامداد خبر:رئیس پلیس راهور شیراز از اجرای فاز دوم لوله‌گذاری محور دروازه قرآن از ساعت ۲۰ شب گذشته خبر داد و گفت: با توجه به ایجاد دولاین مسیر ورودی و خروجی با عرض کم شاهد افزایش بار ترافیکی در این مسیر خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، سرهنگ حمید کریمی از اجرای فاز دوم لوله‌گذاری محور دروازه قرآن از ساعت ۲۰ شب گذشته ۱۱ مردادماه خبر داد و اظهار داشت: با توجه به ایجاد دولاین مسیر ورودی و خروجی با عرض کم، شاهد افزایش بار ترافیکی در این مسیر خواهیم بود و از همشهریان تقاضا داریم در این راستا از تردد غیرضرور خودداری و با نیرو‌های پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: در راستای لوله‌گذاری حوضچه آرامش در محدوده دروازه قرآن که مقرر بود در ۲ فاز انجام شود، امشب مرحله دوم این لوله‌گذاری از محدوده میدان دروازه قرآن تا حوضچه آرامش، عملیات حفاری توسط پیمانکار این پروژه شهرداری اجرا شد.

رئیس پلیس راهور شیراز اعلام کرد: طی بازدید شهردار شیراز و جمعی از معاونین از پروژه زیربنایی لوله‌گذاری در گلوگاه محور دروازه قرآن؛ مقرر شد دسترسی به شهر شیراز از سمت شهرستان مرودشت به شیراز در دو لاین داشته باشیم.

وی بیان کرد: افرادی که قصد سفر از مسیر جاده مرودشت به شرق شیراز را دارند می‌بایست از بریدگی قبل از بیمارستان مادر و کودک دور بزنند و از جاده کمربندی شمال شرق شیراز حرکت و به مسیر‌های شهرک سعدی، تونل فضیلت و بلوار سرداران و مدرس دسترسی پیدا کنند.

‌کریمی با بیان اینکه کسانی که قصد تردد در مرکز شهر را دارند به همان روال عادی همیشگی مسیر دروازه قرآن، بلوار آیت الله ربانی، بلوار ابوکلام و میدان اطلسی را طی کنند، گفت: همچنین کسانی که می‌خواهند به ترافیک سنگین و پرحجم شهر نخورند می‌توانند از بریدگی که امشب قبل از بیمارستان مادر و کودک ایجاد می‌شود دور بزنند و به مسیر خود ادامه دهند.

رئیس پلیس راهور شیراز در پایان گفت: انجام پروژه زیربنایی لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در گلوگاه محور دروازه قرآن مجوز یکماهه را دارد و امیدواریم که پیمانکار این پروژه با همکاری شهرداری زودتر از موعد مقرر مسیر را تحویل دهند.