شهردار زرقان مطرح کرد:

جزئیات حادثه نشت فرمالین در ورودی شهردار زرقان

اعلام جرم علیه شرکت متخلف بامداد خبر: شهردار زرقان جزئیات حادثه مشت فرمالین در ورودی این شهر را تشریح کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، مهندس محمود صانعی در این رابطه اظهار داشت:یک کامیون حامل ماده فرمالین که مربوط به یکی از ‌ کارخانه های شیمیایی مستقر در شهر زرقان بود دوشنبه شب […]

اعلام جرم علیه شرکت متخلف

بامداد خبر: شهردار زرقان جزئیات حادثه مشت فرمالین در ورودی این شهر را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، مهندس محمود صانعی در این رابطه اظهار داشت:یک کامیون حامل ماده فرمالین که مربوط به یکی از ‌ کارخانه های شیمیایی مستقر در شهر زرقان بود دوشنبه شب در ورودی شهر زرقان دچار نشتی این ماده شیمیایی شد .

وی با اشاره‌ به این که عدم رعایت استاندارد های لازم در بارگیری موجب این حادثه شده است افزود: حجم زیادی از فرمالین در این حادثه بر روی پل ورودی شهرستان زرقان نشت کرده که موجب مسمومیت تنی چند از شهروندان و لغزندگی جاده‌ شد.
صانعی ادامه داد: در ابتدا هیچ شرکتی مسولیت این حادثه را قبول نمی کرد اما در نهایت با پیگیری های انجام شده شرکت مقصر مشخص و پرونده در این خصوص شکل گرفت.
شهردار زرقان خاطرنشان کرد:بلافاصله جلسه ای با حضور تمام مسولان شهرستان با مدیریت فرماندارتشکیل و به دلیل انکه زرقان ۲۰ درصد از صنعت استان را در اختیار دارد تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل کا رخانجات در دستور کار قرار گرفت .
به گفته مقام عالی شهرداری زرقان علیه کارخانه مقصر اعلام جرم و کارخانه مزبور مکلف شد نقشه پدافند غیرعامل را تهیه و تحویل شهرداری دهدو همچنین تجهیزات خود را به روز رسانی کند.