پیام تسلیت شهردار شیراز به‌مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی

بامداد خبر:شهردار کلان‌شهر شیراز در پیامی فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به همگان به‌ویژه مردم شریف شیراز تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمدحسن اسدی در پیامی فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به همگان به‌ویژه مردم شریف شیراز تسلیت گفت. متن پیام شهردار کلان‌شهر شیراز به این شرح است؛ بسم […]

بامداد خبر:شهردار کلان‌شهر شیراز در پیامی فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به همگان به‌ویژه مردم شریف شیراز تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمدحسن اسدی در پیامی فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به همگان به‌ویژه مردم شریف شیراز تسلیت گفت.

متن پیام شهردار کلان‌شهر شیراز به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت جانسوز سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایشان را به محضر ولی الله الاعظم امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و عموم ملت مسلمان ایران، بویژه بر همه شیراز یهای عاشق و شیفتگان آن حضرت تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم.

عاشورا مهمترین و بزرگترین واقعه تاریخی تشیع و یادآور حماسه سترگ حسینی در مصاف جاودانه او و یاران باوفایشان با ظلم و ستم و تباهی است.

بدون شک ترویج و تبیین فرهنگ عاشورایی و انتقال پیامهای پرمحتوای آن وظیفه ای همگانی بر دوش دلدادگان سیدالشهدا(ع) و ابالفضل العباس(ع) و بانوی دو سرا زینب کبری(س) است.

شهدا و جانبازان، رزمندگان و ایثارگران ما چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن با حضور در مکتب جاودانه ابا عبدالله الحسین(ع) و عاشورا ی او درسهای عشق، ایثار، غیرت، آزادگی، عزت، سرافرازی و خداجویی را هم خود آموختند و هم به نسل.های بعد منتقل کزده‌اند.

ضمن گرامیداشت واقعه جانگداز عاشورا و سالروز شهادت امام حسین علیه السلام و ۷۲ تن از بهترین یاران او در مصاف با یزیدیان از عموم شهروندان وهیات مذهبی شیراز سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام دعوت می‌شود تا روز جمعه ششم مرداد ماه۱۴۰۲ در پاسخ به ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین(ع) و اجرای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر در آیین باشکوه نماز ظهر عاشورا حضور یابند و ارادتمندی بیش از پیش خود را به آستان مقدسش به نمایش گذارند.

محمدحسن اسدی