گنج یابان در دام پلیس “مرودشت”

بامداد خبر:فرمانده انتظامی “مرودشت” از کشف ۲ دستگاه گنج یاب قاچاق و دستگیری ۱۰ نفر در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبرسرهنگ “فرشید زینلی”  گفت‌، در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی سیوند از یک فقره حفاری غیر مجاز در یکی از روستاهای سطح حوزه استحفاظی مطلع و […]

بامداد خبر:فرمانده انتظامی “مرودشت” از کشف ۲ دستگاه گنج یاب قاچاق و دستگیری ۱۰ نفر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبرسرهنگ “فرشید زینلی”  گفت‌، در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی سیوند از یک فقره حفاری غیر مجاز در یکی از روستاهای سطح حوزه استحفاظی مطلع و پس از هماهنگی با مراجع قضائی بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: ماموران با حضور در محل ۱۰ نفر را در حال حفاری مشاهده و آنها را دستگیر و دو دستگاه گنج یاب به همراه متعلقات را کشف کردند.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، افزود: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه ۲ میلیارد ریال برآورد شده است .

سرهنگ “زینلی” گفت: برخورد قاطع با سوداگران میراث فرهنگی در دستور کار انتظامی این فرماندهی است و از شهروندان تقاضا می‌کنیم در صورت اطلاع از فعالیت های این دسته از افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.