توزیع ۱۵۶ تن، شکر و برنج تنظیم بازار در شهرستان مرودشت

بامداد خبر:مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از توزیع ۱۵۶ تن شکر و برنج تنظیم بازار با هدف در دسترس بودن و کنترل قیمت‌ها در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، منصور امیریان اظهارکرد: در راستای تأمین کالاهای پرمصرف و موردنیاز جامعه، در تیر ماه، میزان ۵۶ تن برنج و ۱۰۰ […]

بامداد خبر:مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از توزیع ۱۵۶ تن شکر و برنج تنظیم بازار با هدف در دسترس بودن و کنترل قیمت‌ها در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، منصور امیریان اظهارکرد: در راستای تأمین کالاهای پرمصرف و موردنیاز جامعه، در تیر ماه، میزان ۵۶ تن برنج و ۱۰۰ تن شکر، به این شهرستان تخصیص یافته است که برنج تخصیصی شامل ۴۲ تن برنج هندی و ۱۴ تن برنج تایلندی می باشد.
ایشان افزودند: توزیع برنج هندی با قیمت مصوب، کیلویی ۳۵ هزار تومان و برنج تایلندی کیلویی ۱۸ هزار تومان در ۱۵ واحد صنفی در شهر مرودشت و دیگر بخش های شهرستان، در حال انجام می باشد و توزیع شکر، هر کیلوگرم ۲۸ هزار تومان در سطح شهرستان، بین جوامع شهری و روستایی و اصناف از قبیل قنادی ها، بستنی بندی ها، تولیدی نبات و نان فانتزی ها، در حال انجام است.

امیریان ادامه داد: به منظور مقابله با گرانفروشی، احتکار و توزیع صحیح اقلام و کالاهای اساسی، بازرسی توسط بازرسان مدیریت جهاد کشاورزی، اداره صمت، اتاق اصناف و بسیج اصناف در سطح شهر به طور منظم و روزانه از فروشگاه های توزیع اقلام تنظیم بازار،صورت می گیرد و در بخش های شهرستان، توزیع و نظارت با همکاری بخشداران، شوراها و دهیاران و مراکز جهاد کشاورزی انجام می پذیرد.