پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان فارس به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم

محرم ماه نهضت بزرگ سید الشهدا و سرور اولیای خداست

بامداد خبر:فرمانده انتظامی استان در پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت و یاران باوفایش را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن پیام سردار “رهام بخش حبیبی” آمده است : “السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِاللهِ وَعَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ ، عَلَیْکَ مِنّى […]

بامداد خبر:فرمانده انتظامی استان در پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت و یاران باوفایش را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر  به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن پیام سردار “رهام بخش حبیبی” آمده است :

“السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِاللهِ وَعَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ”

محرم ماه نهضت بزرگ سید الشهدا و سرور اولیای خداست که با قیام خود در مقابل طاغوت، درس سازندگی و ایثار و راه نابودی ظالم و شکستن ستمکار را به ما داد و و این خود سر لوحه تعلیمات دین مبین اسلام است .

محرم ماهی است که در آن سالار شهیدان با قیام و ایستادگی خود در مقابل ظلم و ستم و بی عدالتی، مکتب انسان ساز و جاودانی بنام عاشورا را بنیان نهاد و درس حریت، عدالت، عزت، سرافرازی و شجاعت و جوانمردی و راه و رسم پاسداشت عقیده و بیزاری از ذلت را به تمام مسلمانان و آزادگان عالم و نسل های تاریخ آموخت.

محرم یادآور بزرگ ترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است. حماسه سرخ عاشورا، حماسه انسان های پاک دل و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و در راه دین و عقیده از جان گذشتند.

فرماندهی انتظامی استان فارس همگام با این پویش عظیم مردمی و عزاداری حسینی، ضمن گرامیداشت حماسه عظیم و باشکوه عاشورا، با کمال افتخار در راستای تأمین نظم و امنیت و خدمتگزاری به مردم قدرشناس و ولایی با مشارکت و همراهی عزاداران عزیز انجام وظیفه خواهد کرد.

اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و سالروز شهادت جانگداز سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و ۷۲ تن از یاران با وفایش را تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.