مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس خبر داد:

با راه اندازی دفتر نمایشگاه بین المللی بصره،توسعه تجارت فارس در کشور عراق شتاب می گیرد

بامداد خبر:دفتر نمایشگاه بین المللی استان بصره عراق با حضور جمعی از مسولان شرکت نمایشگاه های بین المللی بصره و دکتر نهاوندی مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس اغاز به کار کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در آیین شروع به کار این […]

بامداد خبر:دفتر نمایشگاه بین المللی استان بصره عراق با حضور جمعی از مسولان شرکت نمایشگاه های بین المللی بصره و دکتر نهاوندی مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس اغاز به کار کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در آیین شروع به کار این دفتر گفت: با هدف تقویت مراودات و تعاملات تجاری – اقتصادی این دو سایت نمایشگاهی ؛ دفتر نمایشگاه بین المللی بصره در شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افتتاح شد.

دکتر نهاوندی ادامه داد: بر اساس سیاستگذاری های ملی و بین المللی برخی از مراکز نمایشگاهی ایران به عنوان پایلوت توسعه و ترویج زیر ساخت های صادراتی در حال فعالیت هستند که نمایشگاه بین المللی فارس هم در زمره این نمایشگاه ها قرار دارد.

او اضافه کرد:نمایشگاه ها در ترویج و توسعه صادرات غیر نفتی کشور، توسعه بازار داخلی، اشتغال زایی و انتقال تکنولوژی و دانش،هم افزایی صنایع و خدمات و صادرات نقش مهمی را ایفا می کند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با اشاره به برگزاری دو نمایشگاه در حوزه کشاورزی، دام، شیلات و ساختمان و زیر ساخت در بصره عراق گفت: این دو نمایشگاه بین المللی در تاریخ های ۲۸ تا ۳۱ شهریور ماه امسال در نمایشگاه بین المللی بصره برگزار خواهد شد.

دکتر نهاوندی بیان کرد: این نمایشگاه ها فرصت بسیار مناسبی است تا تولید کنندگان این حوزه ها با حضور در این نمایشگاه ضمن رو نمایی از آخرین دستاوردهای خود؛ بازار تجاری و صادراتی مناسبی را برای کسب و کار خود ایجاد کنند.
او ادامه داد: با راه اندازی این دفتر در سایت نمایشگاهی فارس مراحل ثبت نام و روند برگزاری نمایشگاه تسریع و تسهیل خواهد شد.

دکتر نهاوندی گفت: این دفتر همه روزه از شنبه تا چهارشنبه در سایت نمایشگاهی فارس برپاست و علاقه مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر برگزاری نمایشگاه های بین المللی در کشور عراق و سایر کشورها با شماره های ۰۹۳۷۰۱۵۱۲۴۲و ۰۹۱۷۹۲۵۰۸۶۷ تماس بگیرند و یا به وبگاه www.basraexpo.com مراجعه کنند .