مدیر عامل نمایشگاه بین المللی فارس در تشریح رویداد بیست و دومین نمایشگاه قطعات خودروی شیراز؛

فارس ظرفیت خوبی در بومی سازی  وتولید قطعات خودرو دارد

بامداد خبر:دکتر محسن نهاوندی مدیر نمایشگاه بین المللی فارس در جمع خبرنگاران حوزه نمایشگاهی استان با تشریح  عملکرد این مجموعه در بخش نمایشگاهی از شروع بیست و دومین نمایشگاه قطعات خودرو  در مجموعه نمایشگاهی شیراز در شهرک گلستان به مدت ۴ روز از ۲۰تا ۲۳ تیر ماه خبر داد و افزود  این نمایشکاه در فضای […]

بامداد خبر:دکتر محسن نهاوندی مدیر نمایشگاه بین المللی فارس در جمع خبرنگاران حوزه نمایشگاهی استان با تشریح  عملکرد این مجموعه در بخش نمایشگاهی از شروع بیست و دومین نمایشگاه قطعات خودرو  در مجموعه نمایشگاهی شیراز در شهرک گلستان به مدت ۴ روز از ۲۰تا ۲۳ تیر ماه خبر داد و افزود  این نمایشکاه در فضای ده هزار متری و با شرکت ۱۰ استان برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبرنهاوندی با اشاره به اینکه،استان فارس در بخش خودرو به واسطه حضور شرکت ایران خودرو فارس حضور فعالی دارد گفت، استان فارس ظرفیت خوبی در بومی سازی وتولید قطعات خودرو دارد که با چنین رویدادهای نمایشگاهی زمینه استفاده از این قطات در استان فراهم می شود.

وی افزود بازارهایی که در این نمایشگاه ایجاد می شود ، زمینه ساز  پیش گیری از خروج ارزخواهد شد.

مدیر نمایشگاه بین المللی فارس با اشاره به اینکه شرکت شهرک های صنعتی با نمایشگاه بین المللی فارس همکاری مناسبی دارد گفت بخش عمده  هزینه  حضور  شرکت های حاضر در شهرک صنعتی شیراز در نمایشگاه  را  این شرکت پرداخت می کند. که امکان بسیار خوبیجهت شرکت در رویدادهای نمایشگاهی خوهد بود.

وی گفت ، شرکت های صا ایران و شرکت زیر مجموعه سایپا و ۵ شرکت دانش بنیان  در نمایشگاه حضور فعال  دارند.

مدیر نمایشگاه بین المللی فارس آمار شرکت های حاضر در بیست و دومین نمایشگاه قطعات خودرو را ۶۰  درصد بومی و ۴۰ درصد از ۱۰ استان  دیگر اعلام کرد .

سید عبد الهادی خسرو فرد رئیس صنف  لوازم بدکی خودرو های سبک و سنگین شیراز و نائب رئیس اول اتاق بازرگانی شیراز

وی در حاشیه این نشست خبری گفت : افرادی که در نمایشگاه شرکت می کنند همان شرکت هایی هستند که در حوزه تولیدداستاندارد لازم را دارند.

رئیس صنف  لوازم بدکی خودرو شیراز گفت ، در نمایشگاه همه شرکت کنندگان دارای مجوز هستند و مجوز آنها جهت شرکت در نمایشگاه بررسی می شود این موضوع هم دست واسطه را کوتاه کرده و هم به لحاظ کیفی  زمینه ساز حضور برندهای با کیفیت استاندارد در نمایشگاه می شود.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه فروش نمایشگاهی وجود ندارد گفت، این شاخصه نمایشگاه است که فقط افراد دارای تخصص در این نمایشگاه حضور دارند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه بامدادخبر در زمینه  مشکلات گارانتی قطعات خودرو در بازار شیراز گفت، در صورتی که مردم قطعات را با فاکتور رسمی خریداری کنند حتی اگر کالا بعنوان بدون گارانتی فروخته شده باشد،در صورت خرابی، کالای مورد نظر توسط بخش کارشناسی اتحادیه بررسی و در صورت وجود مشکل از قطعه حقوق خریدار پرداخت خواهد شد.