قهرمانی تیم «شهدای گمنام»در نخستین دوره جام مینی فوتبال «ایرانیان» شیراز

بامداد خبر:نخستین دوره جام مینی فوتبال «ایرانیان» در شیراز با حضور ۱۲ تیم برگزار شد و در نهایت با قهرمانی تیم «شهدای گمنام» به پایان رسید. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، نخستین دوره جام مینی فوتبال «ایرانیان» در شیراز با حضور ۱۲ تیم برگزار شد و در نهایت با قهرمانی تیم «شهدای گمنام» […]

بامداد خبر:نخستین دوره جام مینی فوتبال «ایرانیان» در شیراز با حضور ۱۲ تیم برگزار شد و در نهایت با قهرمانی تیم «شهدای گمنام» به پایان رسید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، نخستین دوره جام مینی فوتبال «ایرانیان» در شیراز با حضور ۱۲ تیم برگزار شد و در نهایت با قهرمانی تیم «شهدای گمنام» نیروی انتظامی فارس، به پایان رسید، در بازی نهایی با نتیجه سه بر یک به پایان رسید و تیم «شیراز جوان» به مقام نایب قهرمانی این مسابقات قناعت کرد، تیم داوری این بازی پویا ایقانی، اسد اشرافی و محسن تورع بودند.
پیش از آغاز مسابقه پایانی بازیکنان، داوران و کادر اجرایی مسابقات به ساحت مقدس قران کریم ادای احترام و حرکت ناپسند سوزاندن قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کردند، علیرضا یگانه، در ابتدا، هدف از برگزاری این مسابقات را شناسایی استعدادهای برتر خواند و گفت: تیم برتر مرحله شهرستان شیراز به مسابقات استانی اعزام می شود.
رئیس کمیته مینی فوتبال هیئت ورزش های همگانی فارس ضمن محکوم کردن این حرکت سوزاندن کتاب آسمانی مسلمین، گفت: این حرکت قلب هر انسان آزاده ای را جریحه دار و متاثر می کند.
خاطر نشان می شود، علی عسکر ادب، دروازه بان اسبق فوتبال فارس جز مهمانان ویژه این مسابقه بود.