پرواز بالگرد اورژانس فارس برای نجات مصدوم حادثه ترافیکی با قطع عضو

بامداد خبر:بالگرد اورژانس فارس برای نجات مصدوم حادثه ترافیکی با قطع عضو به پرواز درآمد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: صبح امروز پس از تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس مبنی بر برخورد یک دستگاه خودرو با سه سرنشین، به گارد ریل کنار جاده و […]

بامداد خبر:بالگرد اورژانس فارس برای نجات مصدوم حادثه ترافیکی با قطع عضو به پرواز درآمد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: صبح امروز پس از تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس مبنی بر برخورد یک دستگاه خودرو با سه سرنشین، به گارد ریل کنار جاده و واژگونی خودرو در محور صفاشهر به شیراز، بلافاصله دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه بالگرد به محل حادثه اعزام شدند.
دکتر «محمدجواد مرادیان» افزود: این حادثه سه مصدوم در پی داشت که خدمات درمانی مورد نیاز به دو نفر از مصدومان ارائه شد و نفر سوم به دلیل قطع عضو و نیاز به خدمات فوق تخصصی درمانی، پس از کنترل خونریزی توسط بالگرد اورژانس فارس به بیمارستان نمازی شیراز منتقل شد.
او یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون، بالگردهای اورژانس فارس ۶۳ سورتی پرواز داشته‌اند که در این ماموریت ها تعداد ۶۴ مددجو از خدمات اورژانس هوایی بهره‌مند شده اند.