پاکسازی زمین های بایر شهرک های سطح منطقه۹

بامداد خبر:با هدف خدمات رسانی به شهروندان و پاسخگویی به درخواست آنها پاکسازی زمین های بایر و رها شده در دستور کار قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،حبیب اله پاک معاون خدمات شهری منطقه از تداوم عملیات پاکسازی اراضی بایر و زمین های خالی رها شده خبر داد و افزود: پاکسازی و […]

بامداد خبر:با هدف خدمات رسانی به شهروندان و پاسخگویی به درخواست آنها پاکسازی زمین های بایر و رها شده در دستور کار قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر،حبیب اله پاک معاون خدمات شهری منطقه از تداوم عملیات پاکسازی اراضی بایر و زمین های خالی رها شده خبر داد و افزود: پاکسازی و هم سطح سازی زمین های بایر سطح منطقه و از جمله شهرک والفجر خیابان ابرار ،توسط عوامل اجرایی این معاونت با هدف ارتقاء محیط شهری، رفع مشکلات زیست محیطی و آراستن چهره و منظر شهری و همچنین تامین رفاه و آسایش شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.
پاک بر اهمیت ساماندهی زمین های بایر تأکید کرد و گفت: در راستای بهبودارائه خدمات به شهروندان گرامی به صورت مستمر و روزانه اقدام به پاکسازی، تسطیح و حمل کلیه زباله ها و پسماند های ساختمانی در سطح منطقه می گردد.