دکتر  هاشم کارگر ریاست سازمان ثبت احوال کشور در آیین معارفه مدیر کل ثبت احوال فارس،

با خدمت رسانی درست باید ثابت کنیم نظام اسلامی توانایی اداره امور و مملکت را دارد

بامداد خبر:طی حکمی از سوی دکتر هاشم کارگر معاون وزیر و رییس سازمان ثبت احوال کشور ، سید عباس هاشمی به مدیر کلی ثبت احوال فارس برگزیده شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، سید عباس هاشمی در این آیین گفت :  اخلاق و نظم اداری از اهداف سازمانی ما جهت پیشبرد بهینه امور است . […]

بامداد خبر:طی حکمی از سوی دکتر هاشم کارگر معاون وزیر و رییس سازمان ثبت احوال کشور ، سید عباس هاشمی به مدیر کلی ثبت احوال فارس برگزیده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، سید عباس هاشمی در این آیین گفت :  اخلاق و نظم اداری از اهداف سازمانی ما جهت پیشبرد بهینه امور است .
وی با تشکر از رویکرد و رایزنی مدیریت سازمان ثبت احوال در قرار گیری این سازمان در ردیف بودجه ای برای ثبت احوال است.
وی در مورد شناسنامه شهدا گفت: آن چه باقی مانده را اماده و در مناسبت های ملی و مذهبی اهدا خواهیم کرد.
وی همچنین گفت در تکریم جایگاه شهید سلیمانی مهمانسراهای مسیر مرقد این شهید را در حهت خدمت رسانی به زائرین این شهید والا مقام تجهیز و اماده خدمت کرده ایم.
دکتر  هاشم کارگر ریاست سازمان ثبت احوال کشور
سازمانی مثل ثبت احوال که یک سازمان خدمت رسان است می تواند در حوزه فرهنگ اثر گذار باشد.وی در مورد اهمیت گزینش نام گفت ،با کار کردن روی این حوزه در حال تغییر دیگاه مردم  هستند. وی با ذکر این که با خدمت رسانی درست باید ثابت کنیم نظام اسلامی توانایی اداره امور و مملکت را دارد و این نقطه ای است که دشمن روی ان دست گذاشته است.
تغیرات امروز بسیار گسترده و اثر گذار است.مخاطب امروز تغییر کرده و آگاهی افرایش پیدا کرده و درخواست آنها متفاوت شده.امروز در سازمانهایی مثال ثبت احوال باید نگاه مدیریت راهبردی و استراتیژیک و تحولی رو به آینده باسد تا بتوانیم خدمات خوبی ارایه دهیم.
قناعتی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری فارس
وی با ذکر ایه عصر و قسم خداوند به زمان  بر موضوع خسران انسان بجز افرادبا ایمان و عمل صالح  تاکید کرد.وی گفت ما خادم ملت هستیم حتی اگر ما را قبول نداشته باشند.وی با تمجید از شعار سازمان مبنی پاسداری هویت ملی این شعار را مایه مباهات دانست.وی ثبت احوال را از این بابت که از ب بسم الله تولد تا ن پایان زندگی  با مردم در ارتباط است سازمانی مهم دانست.
وی امارهای دقیق ثبت احوال را پایه برنامه ریزی مدیران در سطح کشور و رسالت با اهمیت این سازمان برشمرد .