پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت عید سعید فطر

بامداد خبر:رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی، فرا رسیدن عید سعید فطر را به مومنان روزه دار، تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، دکتر «سید وحید حسینی» در این پیام ضمن گرامیداشت این عید سعید و فرخنده، ابراز امیدواری کرد برکات ایام پرفیض ماه مبارک رمضان، […]

بامداد خبر:رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی، فرا رسیدن عید سعید فطر را به مومنان روزه دار، تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، دکتر «سید وحید حسینی» در این پیام ضمن گرامیداشت این عید سعید و فرخنده، ابراز امیدواری کرد برکات ایام پرفیض ماه مبارک رمضان، توشه ای معنوی برای تمامی ایام باشد.
در متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به این مناسبت آمده است:
سپاس بیکران، مهر خداوندی را که بار دیگر، با نسیم دلنواز بهار ایمان، غبار از چهره جان ها زدود و توفیق حضوری دوباره بر خوان واسعه رحمتش را به ما ارزانی بخشید تا مومنان با یقین به گشودگی درهای رحمت و استجابت دعا، دستان خود را به سوی آستان مهر پروردگار گشوده و کرامت رمضان را ره توشه ایام سازند.
اکنون در پایان ماهی که آمدنش نور ایمان را دل های مومنان فروغی بی اندازه می بخشد، امید است توانسته باشیم با توسل به چشمه جوشان ایمان در این ماه سراسر معنویت، حظیظ بهره ای شایسته گردیده و به برکت این نور بی پایان، روح و جانمان به زلال این شعاع تابان، جلا یابد.
در این ساعات فرخنده و معنوی، از ایزد رحمان و رحیم می خواهیم یکایک ما را در ردیف بندگان شایسته خویش قرار داده و طاعات و مناجات های مومنان، مقبول درگاهش گردد.
با تبریک فرا رسیدن فرخنده عید مسلمانان سراسر عالم، عید سعید فطر، امید است به برکت این جلوه گاه خلوص مومنانه، یکایک ما از زنجیر نفس رهیده و با روح و جانی آمیخته به عطر ایمان، آمدن این عید را به سرور بنشینیم.
دکتر سید وحید حسینی/رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز