مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوار بیان کرد:

کاروان ترویج الگوی کشت ملی محصولات زراعی در کوار

بامداد خبر:مدیر جهاد کشاورزی کوار از برگزاری دومین کاروان ترویج الگوی کشت ملی محصولات زراعی در این شهرستان با حضور کارشناسان، مروجان، خبرگان و بهره برداران بخش کشاورزی خبر داد. به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، عبدالرسول جوکار با اشاره به اینکه کاروان مذکور از سی ام بهمن تا سوم اسفندماه به مدت چهار […]

بامداد خبر:مدیر جهاد کشاورزی کوار از برگزاری دومین کاروان ترویج الگوی کشت ملی محصولات زراعی در این شهرستان با حضور کارشناسان، مروجان، خبرگان و بهره برداران بخش کشاورزی خبر داد.
به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، عبدالرسول جوکار با اشاره به اینکه کاروان مذکور از سی ام بهمن تا سوم اسفندماه به مدت چهار روز کاری برگزار خواهد شد، گفت: ترویج الگوی کشت ملی به عنوان مهمترین برنامه اجرایی برای تأمین امنیت و اقتدار غذایی در کشور است.
به گفته وی، اهداف ترویج الگوی کشت ملی، تامین امنیت غذایی ،توسعه کشت های جایگزین و کم اب بر ،افزایش عملکرد در واحد سطح با مدیریت صحیح کنترل افات و بیماریها ،ارتقا بهره وری آب و انتقال سبزی و صیفی از فضای باز به گلخانه می باشد.
جوکارگفت که در این برنامه از انواع روش های آموزشی ترویجی همچون آموزش های انفرادی، مهارتی، غیر حضوری، کارگاهی، بازدیدهای آموزشی و سایر روش ها استفاده می شود.
عبدالرسول جوکار اشاره کرد: در اولین روز از کاروان ترویجی با موضوع انتقال کشت سبزی و صیفی از فضای باز به گلخانه در یکی از واحدهای گلخانه ایی روستای مظفری با حضور کارشناسان جهاد کشاورزی، نظام مهندسی کشاورزی، بهره برداران و…. برگزار شد.