شهردار منطقه ۶ شیراز:

پیاده‌روسازی در بولوارهای شهید کسایی و معالی‌آباد افتتاح شد

بامداد خبر:شهردار منطقه ۶ شیراز گفت: امروز شاهد افتتاح پیاده‌روسازی در سطح منطقه با امکاناتی نظیر مبلمان و فضای سبز شهری و مناسب‌سازی عبور معلولین در بولوارهای شهید کسایی و معالی‌آباد هستیم. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، هم‌زمان با نخستین روز آغاز دهه فجر تعداد ۱۰پروژه عمرانی، خدماتی و گردشگری شهرداری شیراز در […]

بامداد خبر:شهردار منطقه ۶ شیراز گفت: امروز شاهد افتتاح پیاده‌روسازی در سطح منطقه با امکاناتی نظیر مبلمان و فضای سبز شهری و مناسب‌سازی عبور معلولین در بولوارهای شهید کسایی و معالی‌آباد هستیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، هم‌زمان با نخستین روز آغاز دهه فجر تعداد ۱۰پروژه عمرانی، خدماتی و گردشگری شهرداری شیراز در مناطق ۶، ۱۰ و حوزه معاونت فنی و عمرانی بااعتبار ۱۸۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.
شهردار منطقه ۶ شیراز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در سطح این منطقه گفت: در حال حاضر فعالیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف در سطح منطقه در حال انجام است و هرروز شاهد به ثمر نشستن یک پروژه هستیم.
مسعود قادری اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح  پیاده‌روسازی در سطح منطقه با امکاناتی نظیر مبلمان و فضای سبز شهری و مناسب‌سازی عبور معلولین در بولوارهای شهید کسایی و معالی‌آباد هستیم.
او با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۹۵ میلیارد تومان پروژه در این منطقه گفت: در این مراسم عملیات عمرانی ازجمله ساختمان مدیریت بحران، ساماندهی و اجرای طرح هندسی در بولوار شهید رجایی، فاز دوم لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در گلدشت معالی‌آباد و فاز یک ۲۰ متری مجاور کمربندی حدفاصل تقاطع شهید رودکی تا تقاطع شهیدان فرصتیان با اعتبار  بیش از ۱۵ میلیاردتومان آغاز شد.
شهردار منطقه ۶ شیراز تصریح کرد: لوله‌گذاری آب‌های سطحی در خیابان گلخون قصردشت و پیاده‌روسازی در سطح بولوار دکتر شریعتی و شهید کسایی نیز ازجمله پروژه‌هایی بود که از آن‌ها رونمایی شد.