در راستای وظیفه ذاتی نظارتی شورای اسلامی شهر بر عملکرد شهرداری:

پیگیری اجرای مصوبات کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری

بامداد خبر: در راستای وظیفه ذاتی نظارتی شورای اسلامی شهر بر عملکرد شهرداری از این پس جلسه مشترک رییس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورا و شهردار شیراز با حضور معاون و مدیران حوزه خدمات شهری با موضوع پیگیری نحوه اجرای مصوبات و تصمیمات کمیسیون به صورت ماهانه برگزار میگردد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی […]

بامداد خبر: در راستای وظیفه ذاتی نظارتی شورای اسلامی شهر بر عملکرد شهرداری از این پس جلسه مشترک رییس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورا و شهردار شیراز با حضور معاون و مدیران حوزه خدمات شهری با موضوع پیگیری نحوه اجرای مصوبات و تصمیمات کمیسیون به صورت ماهانه برگزار میگردد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر؛ رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز از برگزاری جلسه بررسی روند اجرای مصوبات با موضوع جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر با در نظر گرفتن حدود وظائف شهرداری در کنار دیگر دستگاه ها خبر داد و عنوان کرد: در این جلسه بر برنامه ریزی در اجرای فضاهای سبز شهری ، احداث تصفیه خانه لوکال جهت استفاده در آبیاری باغات و فضای سبز شهری و نصب المان های مناسبتی و ارزشی در شهر باتوجه به نزدیک شدن به ایام نوروز تأکید شد.
مهندس زارعی همچنین خاطر نشان کرد: اصلاح چارت تشکیلاتی اداره های مدیریت بحران، تخلفات شهری(سد معبر)، پشتیبانی ماشین آلات در راستای خدمات رسانی مطلوب در شهر و احداث بازارچه های ثابت در مناطق یازده گانه در راستای عرضه مستقیم محصولات و کاهش قیمت جهت رفاه حال شهروندان و تکمیل مجتمع بازار پروتئین جهت انتقال صنوف دروازه کازرون در راستای طرح توسعه حرم مطهر سید تاج الدین غریب(ع) و رفع معضل ترافیک و سد معبر و نازیبایی های بصری در دستور کار است.
مهندس زارعی با بیان اینکه در این جلسه گزارش اقدامات صورت گرفته یا عدم انجام موضوعات بررسی و تصمیم گیری میشود، گفت: این جلسات با هدف رفع موانع و مشکلات موجود در جهت خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان انجام میشود.
گفتنی است باتوجه به گستردگی فعالیت های حوزه خدمات شهری و ارتباط مستقیم این فعالیت ها بر چهره شهر و زندگی شهروندان رییس کمیسیون در این جلسه بر انجام دقیق مصوبات و تصمیمات تأکید کرد و خواستار اجرا در زمانبندی های مشخص شد.
رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز در پایان این جلسه ضمن درخواست از شهروندان در راستای حفظ و نگهداری فضای سبز شهری، المان ها و دیوارنگاره های شهری، گفت: همکاری شهروندان در این موضوع و کاهش هزینه های نگهداری بسیار مؤثر خواهد بود.