مدیر کل امداد فارس

بهره مندی ۲۸ هزار فرزند از حمایت حامیان درطرح اکرام ایتام و محسنین

بامداد خبر:حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در فارس از ابتدای سال تاکنون ۱۳۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، مرتضی موصلی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان فارس با بیان اینکه کمک و مساعدت به ایتام یکی از اهداف مهم این نهاد […]

بامداد خبر:حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در فارس از ابتدای سال تاکنون ۱۳۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، مرتضی موصلی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان فارس با بیان اینکه کمک و مساعدت به ایتام یکی از اهداف مهم این نهاد است، گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین از ابتدای سال تاکنون ۱۳۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند.
او یادآور شد: از میزان مساعدت مذکور، ۱۰۲ میلیارد تومان به صورت نقد و واریز مستقیم به حساب فرزندان معنوی و مابقی در زمینه های مختلف مسکن، معیشتی، لوازم زندگی و … بوده است.
موصلی افزود: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در آذر ماه بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند که میزان ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به همراه تعداد ۲ هزار بسته ی ویژه، گرما بخش بلندترین شب سال این عزیزان بود.
مدیرکل امداد فارس خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۸ هزار ۶۴۵ فرزند ایتام و محسنین در استان از حمایت ۱۲۷ هزار و ۵۱۷ حامی بهره مند می شوند.
او در پایان اضافه کرد: نیکوکاران می توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir بدون واسطه، فزرند مورد نظر خود را انتخاب و با دریافت شماره حساب، مبلغی را که تمایل دارند؛ به صورت مستقیم به حساب فرزند معنوی خود واریز کنند.