شهردار شیراز:

رویکرد «شیراز، شهر فرهنگ شهروندی» در اولویت برنامه مدیریت شهری است

بامداد خبر: شهردار شیراز در جلسه شورای مدیران شهرداری این کلانشهر بر اولویت «شیراز، شهر فرهنگ شهروندی» تأکید کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمدحسن اسدی در جلسه با شورای مدیران شهرداری شیراز از عملیاتی کردن رویکرد و برنامه «شیراز، شهر فرهنگ شهروندی» خبرداد. او با بیان اینکه امروز بهترین زمان برای خدمت […]

بامداد خبر: شهردار شیراز در جلسه شورای مدیران شهرداری این کلانشهر بر اولویت «شیراز، شهر فرهنگ شهروندی» تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد خبر، محمدحسن اسدی در جلسه با شورای مدیران شهرداری شیراز از عملیاتی کردن رویکرد و برنامه «شیراز، شهر فرهنگ شهروندی» خبرداد.

او با بیان اینکه امروز بهترین زمان برای خدمت به مردم است، گفت: باید از فرصت خدمتگزاری به نحو شایسته و با اهداف متعالی برای این کلانشهر بهره ببریم.

اجرای طرح پیوند به‌منظور تکریم شهروندان از دیگر مسائلی بود که در این جلسه مورد تأکید این مقام ارشد در حوزه مدیریت شهری قرار گرفت.

تصویب برنامه پنج ساله توسعه شیراز، توجه به طرح هاو پروژه‌های اصلی در متمم بودجه، نهضت زیباسازی شهری، آمادگی در برابر بارندگی‌های سال جاری و ارزیابی عملکرد مدیران از مهم‌ترین برنامه‌هایی بود که در این جلسه برآنها تاکید شد.

ابراهیم عزیزی نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه که با حضور قائم‌مقام، معاونین، شهرداران مناطق،مدیران کل و رؤسای سازمان‌های شهرداری شیراز همراه بود، به تشریح مسائل چند ماه اخیر و پشت پرده اغتشاشات اخیر طبق راهبردهایی که دشمن با یک بهانه ایجاد کرده بود، پرداخت.

او در بخشی از سخنان خود به بررسی ریشه ناآرامی‌های اخیر پرداخت و اظهار کرد: دشمن در اتفاقات اخیر به دنبال سه راهبرد پشیمان سازی از گذشته، آشفته سازی از حال و ناامیدسازی از آینده علیه جمهوری اسلامی بوده‌است.

به گفته نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی؛ دشمن سعی می‌کند با بهره‌گیری از بی‌ثبات‌سازی، بحران‌آفرینی و القای ناکارآمدی، نظام جمهوری اسلامی را با چالش مواجه کند.

عزیزی در ادامه تصریح کرد: نظام سلطه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی‌ تاکنون از همه ظرفیت‌های خود علیه جمهوری اسلامی استفاده کرده و چون نظام‌ مقدس اسلامی همانند باطل‌السحر اقدامات آنها بوده، اکنون به سمت جنگ ترکیبی رفته است و با سوءاستفاده از برخی مسائل، این ناآرامی را به وجود آورده است.

نائب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: باید با تلاش برای تقویت ظرفیت‌های مختلف، تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم‌.

بنابراین گزارش، در جلسه شورای مدیران شهرداری شیراز از معاون معماری و شهرسازی و سه نفر از شهرداران مناطق یازده‌گانه شیراز تقدیر شد.

محمود صفایی معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز و محمد تولایی شیرازی شهردار منطقه ۲، شهرام سبزیان‌فرد شهردار منطقه ۱۱ و عبدالصالح رستم‌زاده شهردار منطقه یک توسط محمدحسن اسدی شهردار کلانشهر شیراز تقدیر شدند.

گفتنی است، رتبه بندی مناطق یازده‌گانه براساس عملکرد تحقق بودجه هشت ماهه نخست سال جاری بوده است.